kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۶۴۴۲
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۷

پلیس رژیم صهیونیستی طی یک روز دو کودک 3 و 6 ساله را احضار کرد

رژیم صهیونیستی با ابلاغیه‌ای رسمی، یک کودک فلسطینی دیگر را برای بازجویی احضار کرده است.

احضار و دستگیری کودکان فلسطینی در سرزمین‌های شغالی آنقدر تکرار شده که تبدیل به مسئله‌ای عادی شده است. به نظر می‌رسد رژیم صهیونیستی به دنبال ایجاد ارعاب با هدف خاموش کردن تظاهرات مردم فلسطین همزمان با تلاش‌ها در جهت اجرایی کردن معامله قرن است. طی مدت 24 ساعت دو کودک 3 و 6 ساله توسط رژیم صهیونیستی احضار شده‌اند.
به گزارش فارس، رژیم صهیونیستی سه‌شنبه شب «قیس فراس عبید» (6 ساله) از «عیسویه» قدس را رسماً فراخواند.ه است بر اساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «صفا»، رژیم صهیونیستی ابلاغیه‌ای رسمی به خانواده قیس داده و بر اساس این ابلاغ وی باید در مرکز بازجویی حضور پیدا کند. رژیم صهیونیستی همچنین روز سه شنبه هم «محمد ربیع علیان» از شهر عیسویه قدس را به اتهام پرتاب سنگ به سمت خودروهای گشتی صهیونیستی برای بازجویی فراخواند. رسانه‌ها اعداد مختلفی درباره سن وی اعلام کرده بودند اما پدر محمد دیروز اعلام کرد، او چهار سال و هفت ماه سن دارد. اخیرا مرکز پژوهش‌های ویژه اسرای فلسطینی اعلام کرد، بازداشت فلسطینی‌ها در شهرهای مختلف قدس به ویژه در سال جاری میلادی افزایش زیادیی داشته است.
از کودکان هم می‌ترسند
پایگاه اینترنتی روزنامه «القدس‌العربی» کاریکاتور خود را به بازداشت کودکان فلسطینی اختصاص داده است. کاریکاتوریست این روزنامه، نظامی صهیونیستی را ترسیم کرده که اسلحه نیمه‌سنگین در دست دارد و یک کودک فلسطینی را که در راه مدرسه بوده وادار می‌کند دست‌هایش را بالا بگیرد و به دیوار تکیه دهد. در این کاریکاتور عروسک کودک نیز دست‌هایش را بالا گرفته و به دیوار تکیه داده است. کیف کودک نیز روی زمین افتاده است. کاریکاتوریست القدس‌العربی با ترسیم این کاریکاتور یاد آور شده نظامیان رژیم صهیونیستی حتی از کودکان فلسطینی و اسباب بازی‌های آنها نیز واهمه دارند و به روی آنها اسلحه می‌کشند. آنها با اینکه مسلح هستند، باز هم حتی از کودکان می‌ترسند.
خبر دیگر اینکه، کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی در ادامه سیاست‎های اشغالگرانه خود دستور ساخت 6 هزار واحد مسکونی جدید در قدس اشغالی و کرانه باختری را صادر کرد! رژیم صهیونیستی در حالی تصمیم به ساخت هزاران واحد مسکونی جدید در قدس اشغالی دارد که چند روز پیش منازل ده‌ها فلسطینی را در قدس شرقی تخریب کرد. این اقدام صهیونیست‎ها واکنش‎های سازمان ملل و شماری از کشورهای اروپا و منطقه را به همراه داشت.