kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۵۷۹۹
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۲

اخبار کوتاه از فوتبال



  بیرانوند: رؤیای بازی در دربی تورین مقابل رونالدو را دارم
دروازه‌بان تیم ملی ایران تمایل خود برای ورود به جمع بازیکنان شاغل در سری A ایتالیا را تأیید کرد.
روز سه‌شنبه خبرهایی در رسانه‌های ایتالیایی منتشر شد مبنی بر اینکه علیرضا بیرانوند، سنگربان تیم ملی ایران به تیم فوتبال تورینو پیشنهاد داده شده است.نشریه توتواسپورت تورین با مصاحبه‌ای که با سنگربان تیم فوتبال پرسپولیس انجام داده تمایل وی برای ورود به سری A ایتالیا را تأیید کرده است.این نشریه که جزو منابع خبری نزدیک به تیم‌های شهر تورین محسوب می‌شود، در گوشه‌ جلد خود، تصویر بیرانوند را در کنار جوایز فردی‌اش چاپ کرده و نوشته است: بیرانوند دروازه‌بان ایرانی که پیش از این گفته بود رؤیای پوشیدن پیراهن تورینو را دارد حالا رؤیای بازی در دربی تورینو مقابل کریستیانو رونالدو را دارد و می‌گوید که می‌تواند عملکرد خوبی در لیگ فوتبال ایتالیا داشته باشد. برای تورینو این یک فرصت است که به بازارهای ناشناخته ورود کند.
پایان اعتصاب یک روزه فولادی‌ها
چند بازیکن فولاد که به نشانه اعتراض از همراهی این تیم برای حضور در اردوی تهران امتناع کرده بودند، به تمرینات این تیم اضافه می‌شوند.
در حالی که ظهر روز سه‌شنبه کاروان فولاد قصد داشت اهواز را به مقصد تهران ترک کند، شش بازیکن تیم، میثم دورقی، حسن بیت سعید، احسان مرادیان، فرزاد جعفری، سینا مرادی و ایوب والی به صورت هماهنگ و باوجود اینکه در فرودگاه حاضر شده بودند، تیم را برای سفر به تهران همراهی نکردند.باشگاه فولاد، به دلیل نتایج ضعیف تیم در فصل گذشته که باعث دلخوری هواداران شده بود، از همان موقع جریمه‌ای برای بازیکنان فصل پیش در نظر گرفته بود که وقتی روز گذشته این بازیکنان از موضوع و کسر ۲۰ درصد از مبلغ قراردادشان اطلاع پیدا کردند، به صورت هماهنگ دست به اعتصاب زدند.در همین راستا دیروز جلسه‌ای در باشگاه برگزار و در نهایت مشکل حل شد. برای این شش بازیکن جهت اضافه شدن به اردو بلیت تهیه شده است و آنها دیشب راهی تهران شدند.
بازی با قطر برای پس گرفتن رکورد آقای گلی فوتسال جهان
فدراسیون فوتبال از دو تیم فوتسال برای بازی دوستانه با ایران و پس گرفتن رکورد آقای گلی فوتسال جهان دعوت کرده که تاکنون حضور قطر در ایران قطعی است.
پس از اینکه فالکائو بعد از خداحافظی از فوتسال بار دیگر به میدان بازگشت تا رکورد آقای گلی جهان را از وحید شمسایی بگیرد، فدراسیون فوتبال ماه‌ها در صدد برگزاری دیدارهایی برای پس گرفتن این عنوان توسط شمسایی بود.پس از اظهارات وحید شمسایی در یک برنامه تلویزیونی و اینکه قول داد این عنوان را از ستاره برزیلی فوتسال جهان پس بگیرد از دو تیم قطر و تاجیکستان برای حضور در ایران دعوت شده است که تا کنون حضور قطر قطعی شده و تاجیکستانی‌ها در این باره نظر قطعی خود را اعلام نکرده‌اند.این دو بازی قرار است در شهریور ماه برگزار شود و پس از قطعی شدن حضور دو تیم، تاریخ آن هم مشخص خواهد شد.
تکلیف عالیشاه با پرسپولیس یکشنبه مشخص می‌شود
بازیکن تیم پرسپولیس، گفت: پیشنهادهایی که به دستم رسیده کاملاً جدی است اما باید تا روز یکشنبه صبر کنیم تا ببینیم چه پیش خواهد آمد. امید عالیشاه درخصوص جلسه امروزش با ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، گفت: هر دو طرف صحبت‌هایی انجام دادیم اما قرار شد درخصوص صحبت‌های مطرح شده یک جمع‌بندی صورت گیرد. امروز نتوانستیم جمع‌بندی کاملی انجام دهیم و قرار شد روز یکشنبه جلسه نهایی را با یکدیگر برگزار کنیم و اگر قسمت بود که در پرسپولیس هستند و قرارداد جدید را امضا می‌کنند و اگر هم قسمت نبود که هیچ.وی در پاسخ به این سؤال که پیشنهاد تمدید قرارداد به تو داده شده یا نه، تصریح کرد: درباره تمدید قرارداد فعلاً نمی‌توانم چیزی بگویم چرا که چیزی مشخص نیست اما تا روز یکشنبه همه چیز مشخص خواهد شد. بازیکن تیم پرسپولیس در مورد اینکه چه اختلاف‌نظرهایی وجود داشت که امروز به نتیجه نرسیدی، گفت: اختلاف‌نظرهای ما کلی است و نمی‌توانم از مسئله خاصی نام ببرم اما امروز درباره شرایطی که وجود دارد و پیشنهادهایی که به دستم رسیده حرف زدیم و باید ببینیم که در نهایت چه پیش خواهد آمد.
انتقاد مالک باشگاه شهرخودرو
 از مشخص نبودن زمان برگزاری لیگ
مالک باشگاه شهرخودرو گفت: برای فوتبال ایران زشت است که تیم‌های شرکت‌کننده حتی نمی‌دانند چه زمانی قرار است لیگ آغاز شود.فرهاد حمیداوی درخصوص شرایط تیمش اظهار کرد: خدا را شاکریم که برای فصل نوزدهم نیز اتفاقات خوبی در باشگاه شهر خودرو رخ داده و علاوه‌بر جذب چند بازیکن خوب، با آماده‌سازی مناسب آماده شروع لیگ می‌شویم.وی درخصوص تاخیر رخ داده در زمان آغاز لیگ نوزدهم گفت: ما هم مثل مردم نمی‌دانیم دقیقا چه زمانی قرار است قرعه‌کشی برگزار شود و لیگ در چه تاریخی آغاز می‌شود. واقعا بی‌اطلاعیم و نمی‌دانیم مسئولان برگزاری مسابقات چه می‌خواهند بکنند. برای فوتبال ایران زشت است که تیم‌های شرکت‌کننده حتی نمی‌دانند چه زمانی قرار است این رقابت‌ها آغاز شود. امیدواریم به زودی این مشکل هم حل شود تا بتوانیم برنامه‌ریزی مناسبی برای زمان باقی مانده داشته‌باشیم.وی درخصوص جذب بازیکن خارجی گفت: تصمیم‌گیرنده نهایی در این خصوص، کادرفنی است.در پست‌های مختلفی با بازیکنان خارجی مذاکراتی داشته‌ایم و قطعا یکی دو بازیکن با نظر کادرفنی جذب خواهند شد.
چشمی با ادعای رسانه قطری بازیکن الاهلی قطر شد!
نشریه الرایه قطر مدعی شد که مدافع سابق استقلال با الاهلی قطر قرارداد امضا کرده است.
نشریه «الرایه» قطر در چاپ دیروز مدعی شد که روزبه چشمی، مدافع سابق استقلال با الاهلی قرارداد امضا کرده است. این نشریه قطری به مناسبت جذب هرنان پرز، مدافع پاراگوئه‌ای در الاهلی نوشت: هرنان پرز، مدافع اسپانیول جدیدترین خرید الاهلی بعد از امضای قرارداد با نبیل الزهر مراکشی، دیامی سنگالی و روزه چشمی ایرانی است. و البته باشگاه الاهلی قرارداد امید ابراهیمی را نیز تجدید کرد.