kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۴۲۹۰
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۷

سردار فدوی: دشمنی جبهه باطل بی‌تعطیلی ادامه دارد

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جبهه باطل به سرکردگی آمریکا دشمنی خود را از روز اول بعد از پیروزی انقلاب آغاز کرد که اولین حمله آنها صبح 24 بهمن در کردستان آغاز شد و از آن زمان تاکنون این دشمنی بی‌تعطیلی ادامه داشته است.



سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم گرامیداشت سی‌ و هفتمین سالروز اسارت حاج احمد متوسلیان و دپیلمات‌های ربوده شده کشورمان در بیروت به دست عوامل رژیم صهیونیستی در سخنانی گفت: امروز یاد کسانی را گرامی می‌داریم که خالصانه برای خدا قدم برداشتند و خداوند به همین دلیل به آنها عظمتی داده است تا دیگران از آنها بهره‌مند می‌شوند.
وی ادامه داد: آنها کسانی بودند که وقتی پای دشمن به میان می‌آمد حداکثر قدرت و شدت را داشتند و در مقابل دوستان مهربان بودند. این روند چنان جوششی به میان آورد که محدود به رزمندگان یک لشکر و کشور نیست و مربوط به رزمندگان و دلدادگان اسلام ناب محمدی است.
جانشین فرمانده کل سپاه بیان کرد: آن روزی که حاج احمد متوسلیان به آن خطه بزرگ پای گذاشت عظمتی بعد از آن حضور پای نهاده شد که کسی فکر نمی‌کرد چنین قدرتی شکل بگیرد و امیدوار به برگشت حاج احمد متوسلیان هستیم.
به گزارش ایسنا، سردار فدوی با بیان اینکه جنگ 33 روزه با فشار آمریکایی‌ها توسط رژیم صهیونیستی آغاز شد، گفت: دلیل آغاز این جنگ آن بود که نمی‌توانستند یک حزب‌الله را در کنار مرزهای فلسطین تحمل کنند. پس از آن نیز آمریکایی‌ها فتنه تکفیری‌ها را به پا کردند که با احساس تکلیف رزمندگان اسلام این فتنه نابود شد و اکنون تعداد زیادی حزب‌الله از کشورهای مختلف به‌وجود آمد.
وی با بیان اینکه هر خباثت و دشمنی را که دشمنان علیه جبهه حق به‌وجود می‌آورند، باید به‌عنوان یک فرصت نگاه کرد، اظهار کرد: از روز اول بعد از پیروزی انقلاب جبهه باطل به سرکردگی آمریکا دشمنی خود را با شلیک گلوله ایجاد کرد که اولین حمله آنها صبح 24 بهمن در کردستان آغاز شد و از آن زمان تاکنون این دشمنی بی‌تعطیلی ادامه داشته است. ممکن است دشمنان از لحاظ‌های دنیوی از ما بالاتر باشند، ولی نتیجه اعمال آنها علیه انقلاب اسلامی برعکس شده است.