kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۴۲۸۹
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۶
فرمانده انتظامی تهران بزرگ:

برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی را با قدرت ادامه می‌دهیم

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به تقویت ناوگان خودرویی گشت‌های امنیت اخلاقی گفت: برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی اعم از بی‌حجابی و سگ‌گردانی و‌... که از مطالبات مردم است را با قدرت ادامه خواهیم داد.




به گزارش تسنیم، سردار حسین رحیمی در مراسم صبحگاه عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه هجمه‌های دشمنان در حوزه‌های مختلف فرهنگی و عملیات روانی آنان مبین حرکت رو به رشد و موفقیت روزافزون پلیس در تامین امنیت جامعه اسلامی و دیگر ماموریت‌های خود است، اظهار داشت: ما هرگز تسلیم و مرعوب هجمه‌ها و تبلیغات مسموم معاندان نخواهیم شد.
رحیمی با اشاره به اینکه مقتدرانه در میدان ایستاده‌ایم و با تمام وجود از آرمان‌های امام، انقلاب و شهیدان گرانقدرمان دفاع می‌کنیم و اجازه نخواهیم داد کسی حق مظلومی را ضایع کند، ادامه داد: امنیت و آرامش مردم و عفاف و حیای آنان خط قرمز پلیس است و با اقتدار با هنجارشکنان و گردنکشان برخورد خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه امنیت و آرامش هدیه پلیس به مردم است، افزود: همه تلاش خود را به‌کار بسته‌ایم تا امنیتی مطلوب را برای مردم به ارمغان آوریم و هرگز اجازه نخواهیم داد  خدشه‌ای به این مهم وارد بشود.
رئیس پلیس پایتخت با اشاره به تقویت ناوگان خودرویی گشت‌های امنیت اخلاقی، گفت: موضوع برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی اعم از بی‌حجابی و سگ‌گردانی و ... که از مطالبات مردم است را با قدرت ادامه خواهیم
داد.