kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۴۲۸۸
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۶
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

رویکرد بسیج در دوره جدید تکامل سازماندهی نوجوانان و جوانان است

رئیس جدید سازمان بسیج مستضعفین گفت: اصلی‌ترین رویکرد بسیج سازماندهی مردم به‌ویژه سازماندهی نوجوانان و جوانان برای حضور در صحنه‌های انقلاب اسلامی است و این حضور باید تکامل یافته و در حد و اندازه ضرورت‌های نظام باشد.


سردار غلامرضا سلیمانی در گفت‌وگو با تسنیم درباره اصلی‌ترین رویکردهای سازمان بسیج مستضعفین در دوره جدید مدیریتی اظهار داشت: اصلی‌ترین رویکرد بسیج سازماندهی مردم به‌ویژه سازماندهی نوجوانان و جوانان برای حضور در صحنه‌های انقلاب اسلامی است و این حضور باید تکامل یافته و در حد و اندازه ضرورت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پاسخ به اینکه رویکرد سازمان بسیج مستضعفین چه‌ مقدار با دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم منطبق است، تصریح کرد: اساساً گام دوم انقلاب بر حضور جوانان تکیه دارد و زمانی که ما از حضور سازمان یافته نوجوانان و جوانان برای حضور در صحنه‌های مختلف صحبت می‌کنیم، منظور ما همه جنبه‌های علمی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی را در بر می‌گیرد. این حضور سازمان‌یافته توسط بسیج انجام می‌شود و بنابراین این موضوع کاملاً منطبق بر خواسته‌های رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب باید باشد.
وی در پاسخ به اینکه «با توجه به تهدیدات آمریکا و استکبار جهانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی پیام شما به‌نمایندگی از میلیون‌ها بسیجی چیست؟»، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران شیطان بزرگ را در سال 57 شکست داد، زمانی که آمریکا 60 هزار مستشار در کشور ما داشت‌. پیامدهایی که پیروزی متفقین در جنگ جهانی دوم به‌دنبال داشت بیشتر در جهت سیاست‌های استعماری آمریکا در منطقه غرب آسیا بود و پیروزی انقلاب اسلامی پایان قصه قدرتی بود که بعد از جنگ دوم جهانی، به‌واسطه دخالت آمریکا و وقایعی مانند بمباران هیروشیما و ناگازاکی رخ داد.
وی ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی این هندسه قدرت دچار فروپاشی شد، آنها در حال تلاش هستند که وضعیت را در خیالات باطل و واهی خود ترمیم کنند و فشارها به همین خاطر است. دشمنِ شکست‌خورده و دچار فروپاشی از لحاظ هندسه قدرت جهانی، قطعاً کاری در مقابل ملت بزرگ ایران با آرمان‌های بزرگ و رهبر شجاع و فرزانه‌اش از پیش نخواهد برد.
وی افزود: ما از سوی همه بسیجیان به دشمن این پیام را می‌دهیم که همان طوری که در گذشته در هیچ صحنه‌ای در مقابل انقلاب اسلامی به موفقیت و کامیابی نرسیده است، ملت ایران و فرزندان بسیجی مانع دست‌یابی آنها به اهدافشان خواهند بود و این به‌معنی شکست پی‌درپی دشمن در ایران، منطقه و غرب آسیا است.