kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۴۲۸۷
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۶
معاون وزارت بهداشت:

مشکلات بیمارستان‌ هاي دولتي را به سامانه ۱۹۰ اعلام کنید

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: بیماران بستری در بیمارستان‌های دولتی می‌توانند مشکلات خود را به سامانه تلفنی ۱۹۰ وزارت بهداشت اعلام کنند تا در اسرع وقت به این موارد رسیدگی شود.




به گزارش وزارت بهداشت، قاسم جان‌بابایی درخصوص نظارت بر بیمارستان‌‌های دولتی و مشکل پیش آمده اخیر در مورد نبود بالش در بیمارستان رودان که با واکنش وزیر بهداشت همراه شد، گفت: مشکلاتی از این دست خیلی شایع نیست. در سفر اخیر وزیر بهداشت به استان کرمان تقریبا از تمام مناطق جنوب و شرق این استان بازدید کردیم و مشکلاتی از قبيل کمبود بالش، پتو و لباس بیمار خیلی شایع نبود.
جان‌بابایی ادامه داد: تنها جایی‌که در سفر اخیر این مشکل وجود داشت، بیمارستان شهرستان رودان بود و در ساير مراكزي که مورد بازديد قرار گرفت، مشکلات مشابه این مورد دیده نشد که این مورد در بیمارستان رودان با واکنش صحیح وزیر بهداشت همراه شد.
وی افزود: بیماران هرگونه مشکلی در بیمارستان‌‌های دولتی داشته باشند، می‌ توانند در تمام ۲۴ ساعت با سامانه ۱۹۰ تماس گرفته و مشکل خود را مطرح کنند. بازخواست‌‌ها و تذکرهای لازم نيز توسط دفاتر نظارت دانشگاه‌‌های علوم پزشکی سراسر کشور انجام می‌شود.