kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۴۲۲۵
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۰

سرپرست تیم ملی والیبال: آمریکا معمولا میزبانی خوبی نداشته است

سرپرست تیم ملی والیبال گفت: آمریکا معمولا میزبانی‌های خوبی نداشته، اما این بار چون فینال رقابت‌ها را میزبانی می‌کند، احتمالا شرایط متفاوت باشد.



امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی والیبال قبل از سفر به آمریکا برای حضور در مرحله نهایی لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ اظهار داشت:‌ همه می‌دانند که تا اینجا تیم ملی چه مسیر سختی را طی کرده و چطور به مرحله نهایی رسیده است. الان در جایی هستیم که با یک هُل کوچک می‌توانیم تاریخ‌ساز شویم. امیدوارم بتوانیم موفقیت بزرگی را برای کشورمان به ارمغان بیاوریم.
وی افزد: بازیکنان سرحال هستند و همه چیز خوب است. آنها از نظر روحی در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برند. باید به آمریکا برسیم و ببینیم که شرایط چگونه است. احتمالا تمرینات خود را از پس‌فردا آغاز می‌کنیم. آمریکا معمولا میزبانی‌های خوبی نداشته، اما این بار چون فینال رقابت‌ها را میزبانی می‌کند، احتمالا شرایط متفاوت
باشد.
خوش خبر در پایان گفت: شرایط پروازی باعث شد اعضای تیم ملی در ۳ گروه راهی آمریکا شوند. بازیکنان و مربیان با پروازهای لوفتانزا، ترکیش و اتریش به سوی شیکاگو حرکت کردند. پرواز برخی از بازیکنان بیزنس است و با شرایط بهتری به آمریکا می‌رسند. از مردم می‌خواهم که ما را دعا کنند.