kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۲۹۹۳
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۷
پس از حملات موفق به مراکز حیاتی عربستان

انصارالله: نوبت فرودگاه‌ها و بنادر امارات است

انصارالله یمن در ادامه راهبرد خود مبنی بر حمله به فرودگاه‌های عربستان، این بار به ابوظبی درخصوص حمله به بنادر و فرودگاه‌های امارات هشدار داد.




انصارالله یمن طی چند هفته اخیر با حمله به فرودگاه‌های عربستان، عملا‌گریه آل‌سعود را درآورده و حتی    ریاض برای توقف این حملات، دست به دامن انگلیس شده است. اما اکنون انقلابیون یمنی قصد دارند که مراکز مهم امارات را هم وارد لیست حملات خود بکنند. در همین ارتباط، انصارالله به امارات هشدار داد که بنادر و فرودگاه‌های این کشور را هدف قرار می‌دهد. «نصرالدین عامر» قائم‌مقام وزارت اطلاع‌رسانی یمن به ابوظبی هشدار داد، تجاوزات و حمایت‌های خود از گروه‌های تروریستی در یمن را متوقف کند. در غیر این صورت، فرودگاه‌ها و بنادر اماراتی اهداف بعدی یگان‌های پهپادی و موشکی ارتش یمن خواهند بود.
وی در مصاحبه با فارس تاکید کرد، جنگ ائتلاف به سرکردگی عربستان وارد پنجمین سال خود شده است و کشتار بی‌گناهان، غیرنظامیان، کودکان و زنان یمنی نیز همچنان ادامه دارد و متجاوزان محاصره همه‌جانبه‌ای را علیه مردم یمن اعمال کرده‌اند. وی افزود: عملیات ارتش یمن حق طبیعی و در واکنش به این تجاوزات بوده تا با اعمال فشار، کشورهای متخاصم را مجبور به توقف حملات علیه مردم و پایان محاصره کنند. حملات ادامه خواهد یافت تا این هدف محقق شود و (البته) دستیابی به این هدف نیز به زودی محقق خواهد شد.
قائم‌مقام وزیر اطلاع‌رسانی یمن در ادامه این مصاحبه هشدار داد که تمامی فرودگاه‌های کشورهای متجاوز سعودی و اماراتی می‌توانند هدف حملات یگان‌های پهپادی و موشکی ارتش یمن قرار بگیرند. این فرودگاه‌ها پیشتر نیز هدف حمله قرار گرفته‌اند. حمله به اهداف حیاتی کشورهای متجاوز از جمله بنادر و فرودگاه‌ها، از گزینه‌های ارتش یمن است. وی افزود: امارات نقش فعالی در تجاوز علیه یمن داشته و تعدادی از جزایر و بنادر یمنی (هم اکنون) تحت‌اشغال امارات است. این کشور می‌خواهد درگیری‌ها ی داخلی را در یمن شعله‌ور کند و در حال پشتیبانی از گروه‌های تروریستی است. بنابراین امارات از واکنش ارتش یمن در امان نبوده و اگر تجاوزهای خود را متوقف نکند، دیر یا زود شاهد واکنش خواهد بود.