kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۰۹۳۹
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۰

حمله وحشیانه ائتلاف سعودی به کشاورزان و دامداران یمنی!

جنگنده‌های ائتلاف سعودی که جز کشتن مردم بیگناه هنری ندارند، در جدیدترین جنایت خود در یمن، کشاورزان و دامداران بیگناه را همراه با حیواناتشان بمباران کردند.

روز دوشنبه مصادف با روز پانزدهم ماه مبارک رمضان در یمن و عربستان، رسانه‌های مختلف از حمله جنگنده‌های ائتلاف سعودی به استان «حجه» در شمال یمن خبر دادند. بر اساس گزارش پایگاه یمنی «سبتمبر نت»، این جنگنده‌ها یک کامیون حامل کشاورزان و چهارپایان در مسیر شهرستان «مستبا» در استان حجه را هدف قرار دادند که طی آن چهار نفر کشته و 11 نفر زخمی شدند. بنابر گفته منابع محلی بیشتر چهارپایانی که به وسیله این کامیون حمل می‌شدند، نیز تلف شدند. تصاویر منتشر شده از این جنایت سعودی به خوبی اوج وحشی‌گری ائتلاف سعودی را نشان می‌دهد.
این کشتار، اذهان عمومی یمن را به یاد حمله مشابه جنگنده‌های ائتلاف سعودی به بازار همین شهر در سال 2016 انداخت که در آن حمله 117 نفر شهید شدند که در بین آنها 25 کودک وجود داشت، 20 نفر از مجروحان نیز کودک بودند. جنگنده‌های ائتلاف سعودی پنجشنبه هفته گذشته نیز منطقه مسکونی «الرباط» در صنعا را هدف قرار دادند که طی آن 77 غیرنظامی کشته و زخمی شدند.