kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۰۸۶۹
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۷

شورش داعش در زندان تاجیکستان جان 32 نفر را گرفت

شورش تکفیری‌های وابسته به داعش در یک زندان تاجیکستان، مرگ 32 نفر از جمله سه نیروی محافظ زندان را به دنبال داشت.



وزیر دادگستری تاجیکستان می‌گوید اواخر روز یکشنبه داخل زندان شهر «وحدت» واقع در 10 کیلومتری شرق شهر دوشنبه، زندانیان وابسته به «داعش» دست به شورش زدند و با سلاح سرد، سه تن از نیروهای امنیتی زندان را به قتل رساندند.وزارت دادگستری تاجیکستان نام یکی از عاملان اصلی شورش را «بهروز گل مراد» اعلام کرده است. گل مراد خالیمواف قبلا سرهنگ‌ نیروهای ویژه ارتش تاجیکستان بود که در سال 2015 به داعش پیوست. او بعدها از گروه تروریستی داعش جدا شد.مقامات امنیتی تاجیکستان می‌گویند، با قتل عاملان شورش مذکور، هم اکنون وضعیت زندان به حال عادی بازگشته است.
زندان وحدت تاجیکستان 1500 زندانی را در خود جای داده است. آبان سال گذشته نیز عناصر داعش با شورش در زندان «خجند» تاجیکستان، باعث مرگ 47 نفر شدند.
مرگ 3 شخصیت مذهبی
مقامات تاجیکستان همچنین اعلام کرده‌اند که، در جریان آشوب زندان «وحدت»، سه شخصیت سرشناس مذهبی این کشور کشته شده‌اند. طبق گزارش وزارت دادگستری تاجیکستان، «سید قیام الدین غازی، «کریموف ستار» و «ستاروف سید مهدی خان» سه چهره معروف مذهبی این کشور، توسط زندانیان آشوبگر به قتل رسیده‌اند.
در بیانیه وزارت دادگستری می‌خوانیم: «زندانیان عضو داعش این سه نفر را برای ترساندن ماموران زندان، به گروگان گرفته بودند و سپس، آنها را با کارد به طرز فجیعی کشتند».