kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۸۱۲۳
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۷

اخبار کوتاه از فوتبال

آغاز مراحل تمدید قرارداد بازیکنان استقلال
بهتاش فریبا، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره لزوم تمدید قرارداد با بازیکنان تأثیرگذار این تیم مانند پاتوسی اظهار کرد: پارسال تیم ما از رفتن پنج، شش بازیکن درجه یک لطمه خورد. شرایط حرفه‌ای می‌گوید که نمی‌توان جلوی بازیکن را بگیرید چون هرکس برای بهتر زندگی کردن می‌تواند تصمیم بگیرند. به‌نظرم تصمیم امید ابراهیمی باتوجه به شرایط اقتصادی و سنی او تصمیم درستی بود. بنا به شرایط پارسال ما باید تجربه‌ای کسب کنیم که زودتر تصمیم گرفته بشود چون سرمربی ما هم با باشگاه قرارداد دارد و دیگر نگرانی بابت مربی سال بعد ندارد. قرارداد او هم از نظر پولی بالا است و نمی‌توانیم کار دیگری کنیم. هم‌چنین باید بازیکن با نظر کادرفنی جذب شود. دیگر هم کمیته فنی‌ای وجود ندارد که نظرش را منتقل کند. با این اوصاف من می‌دانم که مدیریت برای تمدید قرارداد بازیکنان، کارش را شروع کرده ولی رسانه‌ای نکرده‌اند. آنها شلوغ نمی‌کنند تا حاشیه درست نشود و باشگاه در آرامش کار خودش را پیش ببرد.
مایلی‌کهن: از جرگه کارشناسان خارج شده‌ام
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: من از جرگه کارشناسان خارج شده‌ام و مدت‌ها است صحبتی نکرده‌ام، شاید قبلا در مورد اقتصاد می‌توانستم حرف بزنم ولی الان در مورد این مسئله هم نمی‌توانم صحبت کنم. محمد مایلی‌کهن درخصوص اینکه گفته می‌شود فدراسیون فوتبال در حال مذاکره با مربیان مختلف برای تیم ملی است و حتی نام کلینزمن هم از شب گذشته برای هدایت تیم ملی مطرح شده است گفت: مدت‌ها است در مورد هیچ چیزی صحبت نمی‌کنم، مردم این همه مشکل دارند و مشکلات سیل اظهر من الشمس است. وی افزود: این همه مشکل اقتصادی در این مملکت وجود دارد بعد می‌گویند کلینزمن بیاید یا نیاید! مگر کلینزمن فیل هوا می‌کند؟ اگر شما از من سؤال می‌کنید من کارشناس نیستم و از جرگه کارشناسان بیرون آمده‌ام! کارشناس مفاهیم مختلفی دارد که من در جمع آنها نیستم.شما اصلا از من در مورد فوتبال نپرسید هر چند قبلا می‌توانستم بگویم در مورد مسائل اقتصادی سؤال کنید الان همان را هم نمی‌توانم بگویم. سرمربی سابق تیم ملی ایران تاکید کرد: مصاحبه‌های من 15-20 سال است که ضبط شده ولی ما نفهمیدیم که چه زمانی باید دعا کنیم که باران بیاید و چه زمانی که دعا کنیم که باران نیاید! چون هم زمانی که می‌آید مشکل داریم و هم زمانی که باران نمی‌بارید، پس مشکل جای دیگری است. ما متوجه نشدیم کی گرانی می‌شود و کی ارزانی؟این صحبت‌ها در آرشیو وجود دارد ولی از من در مورد فوتبال و این مسائل سؤال نکنید.
ثبت رکورد جدید سردار در لیگ روسیه
ستاره ایرانی زنیت در آمار گلزنی رکورد جدیدی را در لیگ روسیه به نامش ثبت کرد.
سایت اسپورت اکسپرس روسیه خبر داد که زنیت یکشنبه‌شب گذشته با درخشش دوباره سردار آزمون، ستاره ایرانی‌اش آنژی را با 5 گل مغلوب کرد. سردار در این بازی بار دیگر برای تیمش گلزنی کرد و او اکنون در 9 بازی برای زنیت 9 گل زده است که به رکورد بالاترین گل زده در 6 سال گذشته در لیگ روسیه برای او است. بهترین فصل آزمون در سال 2015-2016 رقم خورد که به همراه روستوف نایب قهرمان شد و او در فصل 9 گل به ثمر رساند. سردار به دنبال رکوردی جدید به نامش در لیگ روسیه است.