kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۷۶۸۴
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۳
در ستاد فرماندهی کل سپاه

فرماندهان سپاه و ارتش با یکدیگر دیدار کردند

سرلشکر سید‌عبدالرحیم موسوی و سرلشکر محمدعلی جعفری فرماندهان کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر روز گذشته با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.




به گزارش فارس، سرلشکر سید‌عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با همراهی امیر نصیر‌زاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش و همچنین حجت‌الاسلام عباس محمد‌حسنی، رئیس‌سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در دفتر سردار محمد‌علی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ایشان دیدار و پیرامون اقدام اخیر رژیم آمریکا درباره سپاه پاسداران و همچنین اقدامات ارتش و سپاه در سیل اخیر در کشور گفت‌وگو کردند.
سرلشکر موسوی: اقدام آمریکایی‌ها
 کاملا دیوانگی و کودکانه است
امیر سرلشکر سید‌عبدالرحیم موسوی در حاشیه این دیدار اظهار داشت: اقدامی که آمریکایی‌ها انجام دادند، کاملا خنده‌دار است و این اقدام وقیحانه آنها در مقابل سپاه یک اقدام کودکانه و از سر دیوانگی است. فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: نیرو‌های مسلح ایران از جمله ارتش و سپاه، در کنار مردم خواهند بود و تمام تلاششان این است که از تمامیت ارضی و آرمان‌های انقلاب اسلامی با جدیت دفاع کنند. وی گفت: در حادثه سیل اخیر شاهد بودیم که نیرو‌های ارتشی و سپاهی در کنار مردم و دوشادوش آنها تمام هدفشان این است که گرهی از کار سیل‌زده‌ها باز کنند، هرچند مردم در بسیاری از مواقع با همدلی و اتحادی که داشتند، حتی فراتر از ما اقدام کردند که این موضوع کاملا ستودنی است.
هدیه ترامپ به سپاه در روز پاسدار
سردار سرلشکر محمد‌علی جعفری نیز در حاشیه دیدار با ‌اشاره به اقدام آمریکا در قرار ‌دادن نام سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی، از آن به عنوان هدیه ترامپ به سپاه در روز پاسدار یاد کرد و افزود: دشمنان ما نمی‌دانند که سپاه در دل مردم ایران و مظلومان و مستضعفین جهان جا داشته و با این اعلام موضع، قطعا اعتبار سپاه نزد مردم آزادی‌خواه و حق‌طلب جهان بیشتر خواهد شد. فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: عزت و اعتبار سپاه از آمریکا نیست که با این تصمیمات از بین برود و این اقدام به طور قطع به ضرر آنها تمام شده و محبوبیت سپاه را بیشتر می‌کند
سیستم دفاعی و تهاجمی ما در سال جاری
قوی‌تر از قبل خواهد شد
وی با تاکید بر اینکه هیچ هراسی از تحریم و تهدیدات آمریکا نداریم، گفت: سران احمق آمریکا که موافق این اقدام بودند، مطمئن باشند در سال جاری قدرت دفاعی و تهاجمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مراتب بیشتر از وضع کنونی آن خواهد بود و ارتقا و رشد توان سپاه به جهانیان ثابت خواهد کرد که تحریم‌ها و مصوبات آمریکا هیچ اعتباری نداشته و در واقع این یک اقدام برای بی‌اعتبارتر کردن تصمیمات آمریکا بود. سرلشکر جعفری با‌ اشاره به همدلی و هم‌افزایی ارتش و سپاه، اظهار داشت: ارتش و سپاه و سایر نیروهای مسلح کشور دست در دست هم برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران و امنیت و آرامش مردم تا آخرین قطره خون ایستاده و جانفشانی می‌کنند.