kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۷۶۱۹
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۴
سردار سلیمانی :

مشتاقان دفاع از حرم به کمک سیل‌زدگان خوزستان بیایند

فرمانده نیروی قدس سپاه از مشتاقان دفاع از حرم برای حضور در مناطق سیل‌زده خوزستان دعوت کرد.




به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از وقوع سیل در خوزستان، سردار قاسم سلیمانی در برخی از مناطق سیل‌زده این استان حضور یافت و با مردم  به گفت‌وگو پرداخت. سرلشکر قاسم سلیمانی با حضور در منطقه رفیع خوزستان با اهالی این منطقه به زبان عربی صحبت کرد و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.
سرلشکر سلیمانی، روز گذشته در خوزستان با دعوت از مشتاقان مدافع حرم به خوزستان گفت: «جوانانی که سنشان اقتضا نمی‌کرد جهادِ زمان دفاع مقدس را درک کنند و امروز نیز خیلی اصرار دارند که به‌عنوان مدافع حرم در جبهه حضور پیدا کنند، به نظر من باید بیایند به خوزستان؛ چراکه حادثه اخیر یک دفاع از حرم است. هیچ‌ چیزی بالاتر از حفظ کرامت انسان نیست».
مسئولان
در کنار مردم هستند
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه مردم در خوزستان به دنبال عبور از این بحران هستند و بر این انگیزه خود اصرار دارند، باید مسئولان نیز در کنار مردم حضور دائمی داشته باشند و تا آنجایی که می‌شود، مشکلات آنها را کاهش داد.  سردار قاسم سلیمانی‌، با تاکید بر اینکه همه مسئولان، نیروهای مسلح و دولت در حال خدمت‌رسانی به مردم و مناطق سیل‌زده هستند، اظهار کرد: فرهنگ سپاه و بسیج کلید حل بحران‌های مختلفی است، این فرهنگ در روزهای اخیر در مقابله با سیل همچون روزهای دفاع مقدس خود را نشان داد.
وی گفت: تغذیه‌رسانی، امکانات مقابله با سیل، امدادهای پزشکی و خدمات عمومی انسانی از اولویت اصلی نیازهای مردم در معرض سیل خوزستان است.
 درخواست مادرانه والده سردار هور
 از حاج قاسم
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با مادر سردار شهید علی هاشمی دیدار کرد.
 به گزارش تسنیم، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی که از روز شنبه در اهواز مستقر شده است با مادر سردار شهید علی هاشمی(فرمانده قرارگاه سری نصرت) دیدار کرد.
‌مادر شهید والامقام سردار علی هاشمی در دیدار با فرمانده سپاه قدس سپاه گفت: ‌سردار، حضور شما در مناطق سیل‌زده استان خوزستان برای من مثل حضور فرزندم حاج علی در این مناطق است از شما می‌خواهم مشاهدات خود از این مناطق را خدمت حضرت آقا برسانید.