kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۷۲۴۰
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۰
در مراسم رونمایی از طرح هندسه کلی بیانیه گام دوم انقلاب؛

سردار غیب‌پرور: بسیج در اجرای گام دوم انقلاب کار‌ها را به جوانان می‌سپارد

رئیس‌سازمان بسیج مستضعفین در مراسم رونمایی از طرح هندسه کلی بیانیه گام دوم انقلاب گفت: اقدامات ما در بسیج برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با محوریت جوانان است، لذا به دنبال سپردن کار به جوانان هستیم.

سردار «غلامحسین غیب‌پرور» در مراسم رونمایی از طرح هندسه کلی بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار داشت: بیانیه گام دوم یک مرحله حمایتی دارد که باید از طرف همه دستگاه‌ها و توده مردم می‌بایست مورد حمایت قرار گیرد و در مرحله دوم کلام رهبری باید
فهم شود.
وی افزود: کار بیانه گام دوم انقلاب اسلامی با حمایت و تبیین تمام نمی‌شود بلکه تدوین طرح و برنامه‌ها در حوزه اقدام باید صورت گیرد پس اگر بیانیه گام دوم اجرایی نشود ظلم کردیم؛ البته کار امروز ما یک کار نمادین بوده و کار اصلی تهیه برنامه‌های اقدام و عمل است.
سردار غیب پرور مخاطب اصلی بیانیه گام دوم انقلاب را جوانان دانست و بیان داشت: اقدامات ما در بسیج برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با محوریت جوانان است لذا برنامه‌ها را برهمین اساس طراحی کرده و به دنبال سپردن کار به جوانان هستیم. بنابر این گزارش، این برنامه به همت اقشار و معاونتهای تخصصی بسیج شامل متخصصین و سرآمدان حوزه‌های مختلف و مورد نیاز کشور به عنوان یک سند راهبردی تهیه شده است.
سردار غلامحسین غیب پرور در حاشیه مراسم رونمایی از طرح هندسه کلی بیانیه گام دوم انقلاب، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درخصوص اقدامات عملی بسیج برای تحقق این بیانیه، اظهار داشت: زمانی می‌توانیم در برابر بیانیه گام دوم انقلاب سرمان را بالا بگیریم که اقشار ۲۲گانه بسیج و برخی معاونت‌ها و سازمان‌های بسیج مثل سازمان فضای مجازی یا معاونت اجتماعی بسیج، در مجموع ۳۰ طرح عملیاتی در این خصوص ارایه دهند.
وی با بیان اینکه میدان دادن به جوانان را باید به باور انقلابی تبدیل کنیم، تصریح کرد: قرار بود ۲۵ اسفند برنامه‌های سال ۹۸ بسیج را ابلاغ کنیم، اما این را متوقف کردیم تا طی یک ماه هر بخش از بسیج، برنامه‌های مربوط به مجموعه خود را با بیانیه گام دوم تطبیق دهد که اگر بخش اقدام را در برنامه‌ها نیاورند، برنامه آن مجموعه ابلاغ نمی‌شود.
رئیس‌سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: این هندسه ترسیمی را به تعداد همه دستگاه‌های عمده کشور که شاید حدود ۱۵۰ دستگاه شوند، ارسال می‌کنیم که بخشی از آن مربوط به ۴۰ سال اول انقلاب است و بخش دیگر آن هم مربوط به ۴۰ ساله دوم انقلاب می‌شود و اینکه به چه نکاتی توجه شود تا منجر به تمدن نوین اسلامی‌شود.