kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۷۱۰۵
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۵
ضرب شست مقاومت به صهیونیست‌های کودک‌کش

جوان فلسطینی 3 نظامی صهیونیست را کشت 6 نظامی را زخمی کرد و به سلامت گریخت

در تازه‌ترین عملیات مقاومتی، یک جوان فلسطینی در «سلفیت»، واقع در کرانه باختری، سه نظامی صهیونیست را به هلاکت رساند و 6 صهیونیست دیگر را زخمی کرد. جوان فلسطینی موفق شد از صحنه بگریزد.




در این عملیات که صبح روز گذشته صورت گرفت، جوانی فلسطینی با سلاح سرد نظامیان صهیونیست را مورد حمله قرار داده و سلاح یکی از آنها را هم به غنیمت گرفت و 6 صهیونیست دیگر را به رگبار بست که حال همه آنها وخیم گزارش شده است.
به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، منابع عبری زبان اعلام کرده‌اند که مجری این عملیات به سلامت از محل متواری و راهی منطقه صنعتی برکان شده و جست و جو برای شناسایی و بازداشت وی ادامه دارد. همزمان با شنیدن خبر هلاکت سه صهیونیست، فلسطینی‌های ساکن غزه وکرانه باختری بین خود شیرینی پخش کرده و این عملیات موفق را به یکدیگر تبریک گفتند.
از سوی دیگر هزاران نفر از ساکنان نوار غزه شامگاه روز شنبه با برپایی تظاهراتی گسترده علیه تشکیلات خودگردان فلسطین و محمود عباس، اعتراض خود را نسبت به مجازات‌های این تشکیلات علیه غزه نشان دادند.
این تظاهرات در اعتراض به مجازات‌های تشکیلات خودگردان علیه باریکه غزه، محاصره این منطقه از سوی این تشکیلات و رژیم صهیونیستی و قطع حقوق خانواده‌های شهدا و اسرای فلسطینی برگزار شد. تظاهرات کنندگان با سردادن شعارهایی علیه محمود عباس خواستار کناره‌گیری وی از ریاست تشکیلات خودگردان شدند.