kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۶۹۲۱
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰
در آستانه انتخابات در سرزمین‌های اشغالی اتفاق افتاد!

شلیک موشک به تل‌آویو از نقطه‌ای نامعلوم رژیم صهیونیستی غزه را بمباران کرد!

در آستانه انتخابات پارلمانی در سرزمین‌های ‌اشغالی و افزایش فشارها به نتانیاهو به دلیل پرونده‌های فساد مالی خبر رسید، «دو موشک از نقطه‌ای نامعلوم به تل آویو شلیک شد.» متعاقب این خبر اعلام شد اسرائیل بیش از 100 نقطه از غزه را هدف بمباران‌های وحشیانه خود قرار ‌داده است!



سرویس خارجی-

این نخستین حادثه پرتاب موشک به سوی تل آویو، از زمان جنگ 51 روزه در سال 2014 محسوب می‌شود. هر چند این موشک‌ها به منطقه باز و خالی از سکنه «رمات گان» اصابت کرده اما با این وجود رژیم صهیونیستی مدعی شده پرتاب این موشک‌ها ده‌ها زخمی بر جا گذاشته و همه ساکنان پایتخت به پناهگاه‌ها فرار کرده و شهر خالی از سکنه شده است. این در حالی است که تاکنون هیچ کدام از گروه‌های فلسطینی از جمله حماس و جهاد اسلامی مسئولیت این حملات را نپذیرفته‌اند و با صدور بیانیه‌هایی اعلام کرده‌اند در پرتاب موشک از غزه به سوی تل آویو دخیل نبوده‌اند. در پی این حملات رژیم صهیونیستی با جنگنده‌های خود بیش از 100 نقطه از غزه را هدف قرار ‌دادند که در نتیجه آن خسارت زیادی به ساختمان‌ها وارد آمد و احتمال وجود تلفات و زخمی‌ها نیز بالا عنوان شده است.
بحران‌زایی برای پیروزی در انتخابات
برخی تحلیلگران معتقدند دولت بنیامین نتانیاهو با نیم‌نگاهی به انتخابات پیش‌رو بار دیگر سیاست تنش‌زایی معمول این رژیم طی 71 سال گذشته را از سر گرفته است. این رژیم ضمن حمله به مسجد مبارک الاقصی، آن ‌را بسته و نظامیان این رژیم صحن مقدس قبهًْ الصخره را به لوث وجود خود آلوده کرده و نمازگزاران و افراد تحصن‌کننده در داخل این مسجد را مورد ضرب و شتم قرار ‌داده‌اند.
آنها حتی به زنان نیز رحم نکرده و آنها را مورد ضرب و شتم قرار ‌داده‌اند و تعدادی از کودکان را هم بازداشت نموده‌اند و جلوی پخش اذان را هم گرفته‌اند. رژیم صهیونیستی با این اقدامات خود مسجد الاقصی را به یک پادگان نظامی تبدیل کرده است که حرمت این مسجد را زیر پا گذاشته‌اند و همه این‌ها با حمایت بنیامین نتانیاهو صورت می‌گیرد تا شانس پیروزی‌اش در انتخابات آتی کنست را در سایه رسوایی‌های فسادش افزایش دهد. پرونده‌های فساد نتانیاهو و همسرش بزرگ‌ترین تهدید برای او در انتخابات فروردین ماه 98 است.در پی شلیک مشکوک به تل آویو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به منطقه «کریاه» در تل آویو رفت تا در جلسه فوق‌العاده در مقر وزارت جنگ این رژیم شرکت کند!