kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۶۴۷۷
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۹

جشن تولد شاعر «مؤدب» در شب طنز انقلاب(اخبار ادبی و هنری)

چهاردهمین شب طنز انقلاب اسلامی با عنوان «نطنز»، به همراه اجرای برنامه‌هایی نظیر شعرخوانی طنز اجرای طنز و ترانه‌خوانی طنز از سوی باشگاه طنز و کاریکاتور انقلاب اسلامی در محل حسینیه هنر برگزار شد.

نثرخوانی در مورد سینماگران و اظهارنظرهای عجیب برخی از آنها پخش نماهنگ طنزی از وعده‌های انتخاباتی دولت، در مورد رفع تحریم‌ها و رونق اقتصادی در کشور، اجرای طنز با موضوع نزدیکی عید و خانه تکانی و گرانی‌های اخیر، شعرخوانی درباره برجام و امضای جان کری ازجمله برنامه‌های این مراسم بود.
بخش بعدی این شب طنز، تقدیر از علی محمد مودب، نویسنده، شاعر و مدیر موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب همزمان با برگزاری جشن تولد برای او بود.
پیش از حضور علی محمد مودب بر روی صحنه، محمدرضا درخشان شعری را درباره وی قرائت کرد. بر اساس این گزارش، علی محمد مودب بعد از دریافت هدایایی از طرف باشگاه طنز و کاریکاتور انقلاب و بریدن کیک تولد خود گفت: بسیار خوشحال هستم که چنین محفلی برای طنز پا گرفته است. ان شاءالله بزودی رشد کمی و کیفی شاعران این محفل را شاهد باشیم. برای ما که درگیر حوزه جنگ نرم و تولید محتوا هستیم واقعا این وضعیت‌گریه است، خیلی هم خوشحال می‌شویم که خنده هم به عنوان ابزار اثرگذار وارد شده و امیدوارم که دوستان ما موفق باشند.
در بخش پایانی چهاردهمین شب طنز انقلاب اسلامی، از میان حاضران، فرد برگزیده با عبارت «پرواز گوسفندها» به عنوان برنده بهترین پاسخ درباره دستاوردهای دولت انتخاب شد.