kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۴۶۲۴
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۲

تجمع مسلمانان انگلیس در اعتراض به آموزش مسائل غیراخلاقی در مدارس

مسلمانان انگلیس در شهر بیرمنگام این کشور در اعتراض به آموزش مسائل غیراخلاقی و همجنس بازی در مدارس این کشور تظاهرات کردند.



بر اساس گزارش «دیلی میل» برخی از مسلمانان حاضر دراین تظاهرات که مقابل مدرسه «پارکفیلد» بیرمنگام برگزار شد اعلام کردند ترجیح می‌دهند کشور انگلیس را ترک کنند تا فرزندانشان در مدرسه توسط یک همجنس باز همجنس بازی را یاد بگیرند. روی برخی دست نوشته‌هایی که معترضان در دست داشتند آمده بود: « به کودکان اجازه بدهید کودک باقی بمانند.»
در این تظاهرات خانواده‌های مسلمان با فرزندانشان شرکت داشتند و خواستار تغییر محتوای کتب درسی که همجنس بازی را ترویج می‌کند شدند. اخیرا یک مادر مسلمان در اعتراض به آموزش «همجنس بازی» به فرزندش در همین مدرسه، در مقابل این مرکز آموزشی در شهر بیرمنگام تحصن کرده و یک نامه اعتراض‌آمیز به والدین دیگر دانش‌آموزان نوشت.فاطمه شاه 29 ساله که سه فرزند دارد، در این نامه از مادران و پدران پرسیده که آیا «آموزش همجنس باز شدن به فرزندان شما درست است؟»این مادر مسلمان با خشم فرزندش را از مدرسه‌ای که به او آموزش «مسائل غیراخلاقی» داده‌اند بیرون آورده و از والدین دیگر نیز خواسته در این رابطه اقدام کنند.
وی به خبرنگاران گفت: «روابط جنسی بدون رضایت ما به فرزندان ما آموزش داده می‌شوند. ما خبر نداریم که چه چیزهایی به بچه‌های ما یاد داده‌اند و حقیقتا احساس می‌کنم به من خیانت شده است. به فرزندان ما یاد داده‌اند که همجنس باز بودن ایرادی ندارد درحالی که 98 درصد دانش‌آموزان این مدرسه را مسلمان تشکیل داده و اینجا عملا یک اجتماع اسلامی محسوب می‌شود. دختر من به خانه آمده و از من پرسیده که آیا می‌تواند پسر باشد؟ آنها با این آموزش‌ها کودکان را دچار سردرگمی می‌کنند من می‌خواهم علوم و ریاضی و زبان انگلیسی به کودکم آموزش داده شود و تا زمانی که مدرسه تغییر نکند در منزل به او آموزش می‌دهم. گفته می‌شود یکی از کتاب‌های آموزش داده در این مدرسه، درباره ازدواج و روابط زناشویی میان همجنس بازان
 بوده است.»