kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۴۲۵
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۵
اظهارات صریح یک هنرمند جانباز خطاب به رئیس‌جمهور

رضا ایرانمنش: از دادن رای به روحانی پشیمانم!(اخبار ادبی و هنری)

رضا ایرانمنش از بازیگران جانباز هشت سال دفاع مقدس در اظهارات صریحی نسبت به دولت یازدهم عنوان کرد: زمان احمدی‌نژاد از منتقدین شدید او بودم اما امروز از رای دادن به روحانی پشیمانم زیرا آقای رئیس‌جمهور از زمانی که آمده به جز شعار دادن کار دیگری حداقل برای سینما و هنرمندان انجام نداده است.
وی در گفت‌و‌گویی با سینماپرس همزمان با بیست و چهارم خرداد سالروز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم در ادامه صحبت‌های خود گفت: در دولت احمدی‌نژاد بر این عقیده بودم که او به هیچ عنوان به هنر و هنرمند اهمیت نمی دهد اما راه گفتن این موضوع به رئیس‌جمهور و زیردستان او برای همه ما باز بود چه بسا خود من بارها این موضوع را به او گفتم و درد دل کردم و او حداقل کاری که می‌کرد گوش دادن حرف‌های ما بود اما متاسفانه آقای روحانی از زمانی که آمده همین حداقل کار را هم برای ما انجام نداده است.
این بازیگر با اشاره به این امر که کشور ما تا حدی ثروتمند است که اگر تحریم‌ها تا سال‌های دیگر هم ادامه داشته باشد می‌توانیم با ثروتمان در مقابل آنها مقاومت کنیم گفت: متاسفانه بی‌عدالتی زیاد است. برخی از کسانی در صدر امور قرار گرفته‌اند و تصمیم‌گیری می‌کنند، هیچ آگاهی از دردهای جامعه و هیچ تخصصی در رفع مشکلات آنها ندارند و دردهای مردم را درک و حس نمی‌کنند. چه بسا در امر هنر نیز برخی متولیان درکی از هنر و هنرمند ندارند زیرا متعهد و متخصص به کار خود نیستند.
این بازیگر در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: من از مغضوبین شده‌ام و فعلا فعالیت هنری ندارم و کسی سراغ من را نمی‌گیرد. من جزو آن افراد خاص که کار می‌کنند نیستم.