kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۲۴۹۰
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۷

هواپیمای وزیر خارجه و اطلاعات امارات در فرودگاه تل‌آویو نشست

سفرهای مقامات عربی به سرزمین‌های ‌اشغالی حالا دیگر کاملا علنی شده و منابع خبری صهیونیستی یک پرواز بدون توقف از ابوظبی به اراضی ‌اشغالی و نیز دعوت از وزیر اقتصاد این رژیم برای حضور در کنفرانسی در بحرین را افشا کردند.

رسانه‌های عبری‌زبان یک سفر هوایی مستقیم و بدون توقف از ابوظبی به اراضی ‌اشغالی را فاش کرده و آن را سفری «بسیار جنجالی» توصیف کردند. منابع صهیونیستی، روز پنجشنبه اعلام کردند که یک فروند هواپیمای اماراتی روز چهارشنبه در تل‌آویو فرود آمده است. «ایدی کوهین» خبرنگار صهیونیست در این باره گفته «شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان» وزیر خارجه امارات و «شیخ طحنون بن زاید آل نهیان» رئیس ‌سرویس اطلاعات این کشور هم‌اکنون در هتل «ریتز کارلتون» تل‌آویو به سر می‌برند. سریال خیانت‌های رژیم‌های مرتجع عربی به مسئله فلسطین و آرمان‌های قدس همچنان ادامه دارد و سفر مقامات رژیم صهیونیستی به کشورهای عربی و بالعکس اخیرا ابعاد علنی به خود گرفته است.
بحرین فرش قرمز را پهن کند!
 همچنین این رسانه‌ها افشا کردند، «ایلی کوهن»، وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی به یک کنفرانس فناوری در بحرین که هفته آتی برگزار خواهد شد، دعوت شده است. کوهن به این دعوت پاسخ مثبت داده و گفته: «فرش قرمز را آماده کنید». این پررویی و گستاخی به دلیل اعتبار ویژه‌ای است که برخی کشورهای مرتجع عربی برای صهیونیست‌ها قائل شده‌اند. به گزارش ایسنا، وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی در گفت‌وگویی رادیویی اظهار داشت: «خودم دعوت‌نامه شخصی از بحرین دریافت کردم. این کنفرانس قرار است ۲۲ و ۲۳ ژانویه جاری (دوم و سوم بهمن) در منامه برگزار شود.» پس از سفر بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به عمان و دیدارش با سلطان قابوس بن سعید، پادشاه این کشور، دو تیم ورزشی صهیونیست در مسابقات جهانی در امارات و قطر شرکت کردند. روزنامه عبری‌زبان یدیعوت آحارونوت نیز از مذاکرات محرمانه بحرین و رژیم صهیونیستی در راستای مقدمه‌سازی برای علنی کردن این روابط خبر داد. همچنین رابطه رژیم صهیونیستی با عربستان عیان‌تر شد و منابع عبری‌زبان اعلام کردند که هواپیمای حامل رئیس ‌شورای امنیت داخلی رژیم اسرائیل، که از سفر هند بازمی‌گشت، روز سه‌شنبه پس از عبور از آسمان عربستان سعودی، وارد فلسطین ‌اشغالی شد!