kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۲۲۵۵
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۵
سردار غیب‌پرور:

دومینوی فروپاشی ایالات متحده آغاز شده است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دومینوی فروپاشی ایالات متحده آغاز شده است؛ خودزنی نکنیم؛ در خانه اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها چیزی نخواهند داد. بعضی‌ها این در را زیاد می‌کوبند، چیزی در آن جا نیست.

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار غلامحسین غیب‌پرور در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: جوان‌هایی که در عملیات‌های زمان جنگ تحمیلی دفاع کردند جوان‌هایی بودند که از هیبت دشمن نترسیدند، جوانان تکلیف‌گرا با عمق ژرف در بصیرت انقلابی بودند.
وی ادامه داد: تحریم‌ها شدید و محاصره‌ها غلیظ بود، اما به یمن حرکت کردن پشت سر رهبری، همه ملت در پایان دفاع‌مقدس گردن فراز بیرون آمدیم. یقینا تا قیام قیامت چه دوست و چه دشمن از دفاع جانانه جوانان این سرزمین به نیکی یاد خواهند کرد.
غیب‌پرور گفت: ما دیگر به خاطر ترکمن‌چای و گلستان، جنگ‌های سیزده ساله ایران و روس سرافکنده نیستیم. براساس آنچه در جنگ جهانی اتفاق افتاد تحقیر نخواهیم شد. خدا را شکر این افتخار ابدی، در انقلاب اسلامی رقم خورد.
وی با اشاره به جشنواره رسانه‌ای ابوذر گفت: امسال 20 هزار اثر به این جشنواره رسیده است. 900 اثر جلوه بیشتری پیدا کرده است. این قبیل حرکت‌ها در خط مقدم انقلاب اسلامی باعث تحکیم انقلاب و نظام است.
غیب‌پرور با بیان اینکه «جبهه‌ امروز سخت‌تر از آن روزها و شب‌های جنگ تحمیلی است»، یادآور شد: اگر در کربلای چهار و پنج بچه‌ها بیست و چهار ساعت نخوابیدند؛ مجاهد امروز در عرصه رسانه‌ای اصلا نباید بخوابد.
وی با بیان اینکه «با روی کار آمدن رئیس‌جمهور جدید آمریکا دشمنی آمریکا با مردم را عریان‌تر کرده است»، گفت: ما براساس آموزه‌های دینی و نیز فلسفه انقلاب اسلامی در پیروزی خودمان اساسا شک نداریم. آینده متعلق به ماست. پیروز این عرصه مهم انقلاب اسلامی است که به نمایندگی از مستضعفان جهان چهل سال است نبرد می‌کند و در این چند سال اخیر این مبارزه عیان‌تر شده است.
غیب‌پرور گفت:  این بدان مفهوم نیست که در داخل مشکل نداریم، حق نداریم مشکلات را کتمان کنیم، اما هیچ کدام از آنها حرکت انقلاب اسلامی را متوقف نخواهد کرد. انقلاب اسلامی به یک الگو و اسوه تبدیل شده است.
وی گفت: همه ما باید از این تحفه الهی محافظت کنیم. بین عبارت درست و عبارت درشت سه نقطه فرق است؛ اصحاب رسانه نظام استکبار را درست بنویسند و تبیین کنند، نظام استکبار را درشت نکنند.
غیب‌پرور ابراز عقیده کرد: دومینوی فروپاشی ایالات متحده آغاز شده است؛ خودزنی نکنیم. در خانه اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها چیزی نخواهند داد.  بعضی‌ها این در را زیاد می‌کوبند، چیزی در آن جا نیست. راه استمرار حیات این انقلاب  یک کلام است و آن باور خودمان است.
وی گفت: ما نیاز به غلو و گزافه نداریم. در چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی قرار گرفته‌ایم، چهل سال گذشت. داشته‌های ما کثیر هستند. ما طی این سال‌ها بد هیچ ملتی را نخواستیم، فقط عزت و افتخار در انقلاب اسلامی فریاد زده شد.