kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۱۷۴۰
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰

سفر مخفیانه وزیر صهیونیست به امارات

منابع خبری رژیم صهیونیستی از سفر مخفیانه رئیس حزب کار این رژیم به ابوظبی و دیدارش با سه تن از مسئولان بلندپایه امارات خبر دادند.

کانال ۱۰ رژیم صهیونیستی اعلام کرده دیدار مخفیانه «آوی گابای» رئیس حزب کار رژیم صهیونیستی با مسئولان اماراتی بخشی از سلسله دیدارهای سیاسی او با شخصیت‌های شاخص جهان عرب از جمله «عبدالله دوم» پادشاه اردن در امان و «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بوده است.
براساس این گزارش، این سفر در تاریخ ۲ دسامبر(11 آذر) سال ۲۰۱۸ انجام شده و گابای در آنجا با سه تن از مسئولان بلندپایه این کشور دیدار کرده است.
به گزارش فارس،‌ «گابای» در این تاریخ با یک پرواز تجاری از پایتخت اردن به ابوظبی سفر کرده است.
 این دیدار از طریق یک واسط مغربی نزدیک به مقامات اماراتی و به دعوت رسمی آنها انجام گرفته است. کانال ۱۰ رژیم صهیونیستی تاکید کرده که سفر گابای به امارات دو روزه بود و پس از آن به تل‌آویو تا نتایج دیدارش با مسئولان اماراتی را در اختیار یوسی کوهین رئیس موساد قرار دهد.
واسطه مغربی(که به نام و سمت وی اشاره نشده است) تاکنون چند بار مقدمات دیدار بین گابای و شخصیت‌های جهان عرب را فراهم کرده است.
خبر دیگر این که روزنامه «رای الیوم» به دو نماینده زن مسلمان در کنگره آمریکا توصيه کرد از رژيم هاي چاپلوس عربي و سازشکار با رژيم صهيونيستي فاصله بگيرند تا ویروس ذلت، عادی‌سازی و چاپلوسی برای رژیم اشغالگر اسرائیل را به آنان منتقل نکنند.