kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۱۵۶۲
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵
آیت‌الله نوری همدانی:

امنیت بستر همه پیشرفت‌های جامعه است تقدیر از اقتدار آفرینی نیروهای مسلح

استاد برجسته درس خارج حوزه با تقدیر از فعالیت‌های نیروهای مسلح در افزایش اقتدار کشور و تأمین امنیت جامعه، امنیت را بستر همه پیشرفت‌ها دانست.

آیت‌الله نوری همدانی در دیدار جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی استان‌ها با تأکید بر شکر نعمت‌های الهی، گفت: اگر انسان شاکر نعمت‌های الهی باشد، نعمت او افزون خواهد شد اما اگر انسان به نعمت‌ها بی‌توجه باشد و کفران نعمت کند، نعمت‌های الهی را از دست خواهد داد.
به گزارش رسا، این مرجع تقلید افزود: انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب از نعمت‌های الهی است، به فرموده روایات بزرگ‌ترین نعمت‌ها، ولایت اهل بیت(ع) است و به برکت انقلاب اسلامی یک نظام ولایی بر ایران حاکم شده است.
وی با بیان اینکه انقلاب بستر پیشرفت و تکامل جامعه را به وجود آورده است، اظهار داشت: اسلام، ولایت فقیه و مردم ارکان انقلاب اسلامی را تشکیل می‌دهند، دشمنان اسلام را به حاشیه رانده بودند و از صحنه زندگی مردم خارج کردند اما امام راحل با انقلاب اسلام ناب را به صحنه زندگی مردم آورد.استاد برجسته درس خارج حوزه گفت: مردم قبل از انقلاب تحقیر می‌شدند و کرامتی نداشتند اما انقلاب اسلامی و رهبری ولایت فقیه این روند نادرست را تغییر داد، زندگی مسئولان باید مانند اقشار دیگر جامعه باشد از این رو ‌اشرافی‌گری در اسلام جایی ندارد.
آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه مردم ایران بارها سعی کردند خود را از سیطره استبداد و استکبار نجات دهند اما نتوانستند، بیان داشت: امام راحل به عنوان یک فقیه عالی، عارف حماسه آفرین و مجاهد قدرتمند توانست با حمایت مردم انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند.این مرجع تقلید با تقدیر از فعالیت‌های نیروهای مسلح در افزایش اقتدار کشور و تأمین امنیت جامعه، خاطرنشان کرد: امنیت بستر همه پیشرفت‌ها است و خدمت نیروهای مسلح از بزرگ‌ترین خدمت‌ها است، انقلاب اسلامی زیرساخت‌ها را تغییر داد و کسانی را روی کار آورد که دارای ایمان و اعتقاد باشند.
وی ابراز داشت: ولایت فقیه تالی تلو معصوم در تقوا است، رهبر معظم انقلاب همانند امام راحل کشتی انقلاب را در دریای متلاطم امروز به خوبی مدیریت می‌کنند، باید دستاوردهای انقلاب اسلامی به خوبی برای مردم تبیین شود تا دشمنان نتوانند به دروغ جوسازی کنند. استاد برجسته درس خارج حوزه تأکید کرد که امروز باید در برابر صف‌آرایی دشمن با بصیرت انقلابی عمل کنیم و در برابر توطئه‌ها بایستیم.