kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۱۴۴۵
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۶
دریادار سیاری در مراسم بزرگداشت شهید ستاری و شهدای نهاجا:

فرماندهان شهید نیروی هوایی الگوی مناسبی برای مدیریت جهادی هستند

معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: فرماندهان شهید نیروی هوایی الگوی مناسبی برای مدیریت جهادی هستند.

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش، در مراسم سالگرد شهادت تیمسار منصور ستاری فرمانده اسبق نیروی هوایی و جمعی از فرماندهان و مسئولان این نیرو، که در ستاد نهاجا برگزار شد، اظهار داشت: انسان موفق کسی است که کشورش به وجود او افتخار کند و همه قهرمانان نیروی هوایی از جمله همین شهدای عزیز، برای ما تاریخ ساز بودند.
سیاری افزود: آنچه باعث شد شهدای نیروی هوایی تاریخ ساز شوند، تفاوتی است که در نوع فرماندهی و مدیریت آنها بود و آن هم مدیریت جهادی است که این روزها مطرح می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: اصول مدیریت معمولی با مدیریت جهادی تفاوتی ندارد، اما دلسوزی، ایثارگری، ولایتمداری و پا در رکاب بودن از جمله ویژگی‌های یک مدیریت جهادی است.
رئیس‌ستاد آجا ادامه داد: شهدا تکلیفی عمل کردند تا کاری کنند که کشورشان به آنها افتخار کند. کسانی که امروز همایش‌های مختلف مدیریت جهادی برگزار می‌کنند خوب است که شیوه مدیریت و زندگی فرماندهان شهید نیروی هوایی را بررسی کنند.
سیاری اظهار داشت: در طول جنگ با همکاری تنگاتنگ نیروی هوایی و دریایی ارتش، بیش از ١٥٠ عملیات اسکورت کشتی که بالغ بر ١٠ هزار کشتی بود صورت گرفت که از این تعداد فقط ٢٥٠ کشتی مورد اصابت قرار گرفت.
وی گفت: اگر دشمن می‌توانست تاسیسات جزیره خارک را از کار بیندازد، قطعا از نظر اقتصادی در جنگ دچار مشکل می‌شدیم، اما با حضور به موقع نیروی هوایی و قدرت پدافند نتوانستند ضربه‌ای وارد کنند.
به گزارش فارس، معاون هماهنگ‌کننده ارتش افزود: امروز به برکت خون شهدا و جانفشانی رزمندگان، سازنده هواپیما شده ایم و همان تجهیزات بگونه‌ای نگهداری و به روز می‌شود که قدرت اول منطقه هستیم.