kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۵۳۴۵
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۶
دیروز در الخلیل اتفاق افتاد

شهادت یک جوان دیگر فلسطینی به ضرب‌گلوله نظامیان صهیونیست

یک جوان فلسطینی با این ادعای رژیم صهیونیستی که وی قصد انجام عملیات شهادت طلبانه با چاقو در نزدیکی حرم ابراهیمی در الخلیل را داشته، هدف گلوله نظامیان ‌اشغالگر قرار گرفت و به شهادت رسید.

روز دوشنبه گروهی از سربازان صهیونیست که در نزدیکی حرم ابرهیمی در الخلیل حضور داشته‌اند، به سوی یک جوان فلسطینی تیراندازی کردند و او را به شهادت رساندند.
به گزارش خبرگزاری قدس، منابع محلی اعلام کردند نیروهای زیادی از ارتش اسرائیل در مکان حادثه حاضر شده و اقدام به مسدود نمودن منطقه کردند. وزارت بهداشت فلسطین هویت این فرد را «محمد معمر عریف الاطرش» ۴۲ ساله اعلام کرده است. منابع صهیونیستی مدعی شدند که جوان مذکور قصد حمله با چاقو به یک نظامی اسرائیلی را داشته است.
این حمله وحشیانه و به شهادت رساندن این جوان فلسطینی در شرایطی صورت گرفت که در جریان حمله روز دوشنبه شهرک‌نشینان صهیونیست به گروهی از فلسطینیان در خیابان شهدا واقع در بخش قدیمی شهر الخلیل، یک زن و یک کودک زخمی و به بیمارستان دولتی این شهر منتقل شدند. شهرک نشینان صهیونیست همواره به فلسطینیان ساکن بخش قدیمی الخلیل حمله می‌کنند و دست به سرکوب آنان می‌زنند.
گفتنی است شمار شهدای فلسطینی «راهپیمایی بزرگ بازگشت» به دست نیرو‌های صهیونیستی تاکنون به بیش از ۲4۰ تن رسیده است و بیش از 24 هزار شهروند دیگر نیز در این تظاهرات مجروح شده‌اند.