kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۵۲۷۷
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۵

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* معاون رئیس‌جمهور اظهار می‌دارد که مردم مطالب و اخبار رسانه‌های مجازی را بیش از حرف مسئولان می‌پذیرند! وقتی مردم وعده‌هایی را که شما در انتخابات دادید با عملکردتان می‌سنجند و می‌بینند که چقدر مغایرت دارد طبیعی است که به حرف‌های شما اعتماد نمی‌کنند.
1298---0912
* رئیس دفتر رئیس‌جمهورمان از گشایش دفتر اتحادیه اروپا در تهران استقبال کرده است. به ایشان عرض می‌کنم همان گشایشی که در برجام برای ما ایجاد کردند کافی است آیا می‌خواهید با حضورشان، کشوری را که در آرامش و امنیت به سر می‌برد، آلوده کنند و در آن فتنه برپا کنند؟ گویا عده‌ای با آشوب و فتنه بهتر می‌توانند به مقاصد خود برسند!
7196---090‍1
* در خبرها آمده بود رئیس دفتر ریاست جمهوری از موضوع گشایش دفتر اتحادیه اروپا در ایران استقبال کرده است. بنویسید با اینکه برجام جواب نداد و خسارت سنگینی به کشور وارد کرد دولتمردان درس عبرت نمی‌گیرند و قصد دارند پای بیگانگان را در داخل کشور برای ماجراجویی و فتنه‌آفرینی باز کنند.
8073---0914
* به نظرم وقت آن رسیده که دولت گل زدن به خودی‌ها را تمام کند. بهتر است در مدت کوتاهی که از عمر دولت دوازدهم باقیمانده کمر همت ببندد و گره از مشکلات اقتصادی جامعه باز کند و به اروپایی‌های «آقا اجازه» دل نبندد!
طورانی- جانباز
* بزرگ‌ترین ویژگی جمهوری اسلامی، کنار زدن چهره ریاکار و حقه‌باز شیطان بزرگ و غرب جنایتکار بود. پیش از آن، بسیاری از ملت‌ها باور نمی‌کردند و غرب را مأمن و پناهگاه خود تلقی می‌کردند. باعث تاسف است هنوز عده‌ای حتی در کشورمان همان تلقی را از غرب دارند.
شکیبا
* دولتمردانی که معتقدند باید در مقابل آمریکا نرمش نشان داد و بهانه به دست آمریکایی‌ها ندهیم از ماجرایی که برای بن سلمان غلام حلقه به گوش آمریکا پیش آمده عبرت بگیرند و به خودشان بیایند.
3104---0912
* در خبرها آمده بود که قرار است وزیر صنعت به عنوان وزیر کار معرفی شود! به قول معروف «کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی» اگر وزیر کارآیی دارد چرا پس از مدتی آشنایی اجمالی با حیطه کاری خود در این وزارتخانه، جابجا شود؟ و اگر کارآیی ندارد با رفتن به وزارت کار، آنجا را هم مثل وزارت صنعت به ویرانه تبدیل خواهد کرد!
عسگری
* رئیس‌جمهور محترم در سخنان خود از انتقاد به دولت استقبال می‌کنند ولی به ظاهر اهانت دکتر عباسی را برنمی‌تابند از او به دستگاه قضایی شکایت می‌کنند و آن قدر این موضوع را پی می‌گیرند که قاضی او را محکوم به زندان می‌کند! اما چرا اهانت‌هایی که رئیس‌جمهور طی این 5 سال گذشته به منتقدین کردند و ده‌ها بار آنها را با الفاظ رکیک بی‌سواد، بی‌شناسنامه، برو به جهنم، دنیا ندیده و... خطاب کردند قوه قضائیه رسیدگی نمی‌کند؟!
احمدزاده
* تأیید مرگ خاشقجی منتقد آل سعود عربستان توسط نیروهای امنیتی این کشور ثابت می‌کند آمریکایی‌ها دست دولت عربستان را در این جنایت باز گذاشته‌اند و اکنون برای سرپوش گذاشتن روی این جنایت دنبال معامله پرسود با آل سعود هستند.
0298---0902
* آقای رئیس‌جمهور در سال 96 گفتند در سال 97 یعنی امسال هیچ چیز گران نخواهد شد ولی الان با چهاربرابر شدن برخی از قیمت‌ها مواجه هستیم. جالب اینکه ایشان اصلا به روی خودشان نمی‌آورند که با این مردم و کشور چه کردند!
7215---0915
* در شهرمان فردی را می‌شناسم که برای تهیه یک لقمه نان مشکل دارد و فرزند خردسالش را بدون غذا به مدرسه راهی می‌کند ولی در کنار او خانواده‌ای در جشن تولد فرزندش خودروی میلیاردی به او هدیه می‌دهد؟! اینها درد است.
جلالی - مشهد مقدس
* آل‌سعود تصور می‌کرد آمریکایی‌ها در قضیه کشتن خاشقجی مثل جنایت سه ساله عربستان علیه ملت مظلوم این کشور سکوت می‌کنند ولی الان آمریکا تا گاو شیرده خود عربستان را در حد موردنظرش ندوشد کوتاه نخواهد آمد.
6406---0939
* اگر فرزندان مسئولان به سربازی بروند و در مرزهای کشور خدمت کنند ناآرامی‌های نوار مرزی حل خواهد شد و ناامنی از بین می‌رود.
5364---0912
* حذف دفترچه درمانی تامین اجتماعی، کاری نسنجیده است چراکه مهر دکتر حذف می‌شود و افراد غیرپزشک که به سامانه دسترسی دارند، به راحتی امکان سوءاستفاده پیدا می‌کنند و در روستاهای دوردست و عشایر که اینترنت و سیستم هوشمند ندارند، بیماران از خدمات محروم می‌شوند!
دکتر احمدی
* نوعی آویشن در جنوب کرمان (و خیلی از مناطق دیگر) وجود دارد که برداشت آن منوط به دریافت مجوز است و برای دریافت مجوز باید چند میلیون تومان بپردازی! ولی اتباع خارجی این گیاه پرخاصیت را با ریشه می‌کنند! ضمنا سال گذشته آویشن 12 هزار تومانی با دخالت دلال‌ها تا صدهزار تومان هم رسید!
2914---0990
* در روستاهای عشایرنشین خراسان شمالی به دلیل نبود مدرسه بیشتر روستائیان به شهرها مهاجرت کرده‌اند. مسئولین امر به مناطق محروم کشور سفر کرده و با مشاهده واقعیت موجود از نزدیک به فکر چاره باشند.
9789---0915
* سه سال پیش برای عروسی دخترم 10 میلیون وام از بانک ... گرفتم تا به حال 8 میلیون پرداخت کرده‌ام. به خاطر مشکلات خانوادگی، بیماری قلبی خود و همسرم، 8-9 قسط عقب افتاده است. بانک مرا تحت فشار قرار داده که 8 میلیون پرداختی 4 میلیون برای جریمه دیرکرد است و 4 میلیون هم سود. بنابراین باید 10 میلیون باقیمانده را یکجا پرداخت کنید؟! چرا 4 میلیون جریمه؟! مگر مراجع نمی‌فرمایند جریمه دیرکرد حرام است؟! دارم دیوانه می‌شوم! دست استمداد به سوی مسئولان امر دراز می‌کنم!
9590---0914
* نام بانک در کیهان مضبوط است.
پاسخ روابط عمومی شهرداری منطقه 10
در پاسخ به مطلب مندرج در ستون پیام‌های مردمی روزنامه وزین کیهان مورخ 97/7/25 در خصوص پیام شهروند مبنی بر تعریض خیابان شهید دعوتی و شلوغی و ازدحام خیابان مذکور به اطلاع می‌رساند: خیابان شهید دعوتی در طرح تفصیلی تعریف گردیده در این منطقه، به صورت معبر 18 متری و تعریض از ضلع غرب مشخص شده است. این خیابان در حد فاصل خیابان‌های شهید نوری(گلستانی) و حسام‌الدین، نقش به سزایی در انتقال بار ترافیکی منطقه از خیابان قزوین به سمت شمال(از طریق خیابان خوش) و به سمت غرب(از طریق خیابان حسام‌الدین و سبحانی) ایفا می‌کند. در حال حاضر کاربری‌های موجود در این محور از نوع تجاری- خدماتی به صورت اغذیه‌فروشی(فست فود)، تجاری خرد(موبایل‌فروشی)، فرهنگی(شهر کتاب)، تفریحی- فرهنگی(موزه حیات وحش هفت چنار) و فضای سبز(پارک اعتمادی) و بافت مسکونی در ضلع شرقی خیابان می‌باشد. از عمده دلایل جاذب سفرهای روزانه به این محور در بازه زمانی صبح، انجام سفرهای آموزشی دانش‌آموزان به موزه حیات وحش هفت چنار و در بازه زمانی عصرگاهی و شامگاهی انجام سفرهای تفریحی جهت بهره‌مندی از اماکن اغذیه‌فروشی و فضای سبز موجود در این خیابان می‌باشد. عدم فضای مکفی جهت پارک حاشیه‌ای وسایل نقلیه، عدم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی برخی رانندگان که عمدتا با توقف‌های غیرمجاز در معابر، به ویژه در محدوده تقاطع و به صورت دوبله همراه می‌باشد، بر حجم انبوه وسایل نقلیه و ترافیک سنگین این محدوده افزوده است. در حال حاضر معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 10 در تعامل با پلیس راهور نسبت به رفع پارک غیرمجاز حاشیه‌ای در این خیابان می‌باشد.