kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۵۱۸۹
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۳
عضو شورای شهر:

اهواز از بی‌نظمی و بی‌قانونی رنج می‌برد

اهواز - خبرنگار کیهان:
عضو شورای شهر اهواز تاکید کرد: شهر اهواز از بی‌نظمی و بی‌قانونی رنج می‌برد و مردم از وضعیت موجود بازارچه و بازارهای بی‌قاعده، سد معبرها گله‌مند هستند.
«محمدجعفر فلسفی» در جلسه شورای شهر اهواز گفت: بازارچه‌ای در پردیس با صرف هزینه احداث می‌شود اما فروشندگان در آن مستقر نمی‌شوند؛ ازسوی دیگر اهالی به این شکل از بی‌نظمی و قانون‌گریزی معترض می‌شوند و حق با آنهاست.
فلسفی گفت: در جلسه‌ای که با شهرداری داشتیم تصمیم بر این شد که 40 محل به عنوان بازارچه در اختیار شهرداری قرار داده شود تا موجب ساماندهی بازارهای غیررسمی شود. اما متاسفانه کار مشمول زمان شد و نتوانستیم آن‌گونه که باید ورود کنیم.
وی با بیان اینکه یکی دیگر از گلایه‌های جدی مردم وضعیت آسفالت معابر و حفاری‌های بدون ترمیم در آنهاست تصریح کرد: اگر شرکت آب و فاضلاب برای تعمیر یا اجرای شبکه آب و فاضلاب محلی را حفر می کنند باید آن را هم ترمیم کنند.
عضو شورای شهر اهواز اظهار کرد: با توجه به وضعیت خاص اقتصادی و هزینه‌های چندبرابری آسفالت ما نمی‌توانیم خرابی‌های سازمان‌های دیگر را جبران کنیم، متاسفانه تا به این زمان هیچ نظارتی بر این سازمان‌ها نشده، چرا فرمانداری به عنوان نهاد نظارتی به وظایف خود عمل نمی‌کند و به این مسائل وارد نمی‌شود؟ و فشارهای شورا برای ساماندهی دراین خصوص هم بی‌حاصل بوده است.
فلسفی افزود: اتفاقی در شورای شهر اهواز افتاد و یکی از اعضا 40 سوال را از شهردار مطرح کرد پاسخی که شهردار داد این بود که با توجه به اینکه مرحله تذکر اجرا نشده این سوالات وجاهت ندارد زیرا قبول به پاسخگویی ازسوی شهردار به معنی پذیرش اشکالات وارده است.