kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۵۱۴۴
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۰
جلاد صهیونیست با افتخار از جنایاتش می‌گوید

ایهود باراک: ظرف 3 دقیقه 300 فلسطینی را کشتم!

وزیر جنگ سابق رژیم اشغالگر قدس با افتخار از جنایاتی که علیه ملت فلسطین مرتکب شده یاد کرده و گفته، بیش از 300 فلسطینی را در سه و نیم دقیقه به قتل رساندم!

  «ایهود باراک»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با افتخار به جنایاتی که در دوره وزارت جنگ خود علیه ملت فلسطین مرتکب شده، گفته بیش از 300 فلسطینی را در عرض سه و نیم دقیقه کشته
 است.
به گزارش خبرگزری قدس، باراک که با رادیو رژیم صهیونیستی گفت‌وگو می‌کرد، اظهار داشت هنگامی که وزیر بودم، بیش از 300 فلسطینی را در حمله متمرکز طی سه و نیم دقیقه به قتل رساندم، اما دولت بنیامین نتانیاهو در برابر حماس تسلیم شده و این حماس  است که زمان تشدید اقدامات را مشخص می‌کند و دولت اسرائیل هم کاری نمی‌‌کند.
وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی افزود، رفتارها در نشست اخیر کابینه به صورت مشاجره‌ها و بگو مگوی کودکانه میان وزیران بود که هدف از آن انتخابات آتی است و ارتباطی با اوضاع غزه ندارد.
گفتنی است تاریخ جعلی رژیم صهیونیستی پر است از جنایات و قتل عام‌هایی که سران و مقامات این رژیم نسبت به فلسطینی‌ها مرتکب شده‌اند. قتل عام دیر یاسین، صبرا و شتیلا، جنگ‌های غزه نمونه‌هایی از نسل‌کشی فلسطینیان است که صهیونیست‌ها با افتخار از آن یاد می‌کنند. تمام این جنایات هم با حمایت‌های آمریکا و رژیم‌های مرتجع عربی صورت می‌گیرد.