kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۴۸۸۶
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۲
فرمانده کل سپاه:

پاسخ سختی به ربایندگان سربازان در میرجاوه می‌دهیم

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه آیین معارفه فرمانده جدید سپاه استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگاران، از رد پای عامل نفوذی در ربوده ‌شدن سربازان در مرز میرجاوه خبر داد.



به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری اظهار کرد:‌ دشمنان هر بار تلاش کردند تا با درگیری، پاسگاه و برجکی را بگیرند نتوانستند و تنها راهی که داشتند، این بود تا یک نفر را نفوذ دهند؛ به احتمال زیاد، آنها یکی از نیروها را عامل خودشان کردند و مجبور شدند نیروهای رزمنده و مدافع پاسگاه و برجک ما را بیهوش کرده و آن‌ها را بربایند. وی افزود: آن‌ها مطمئن بودند تا زمانی که رزمندگان و مدافعان ما زنده و هوشیار باشند، نمی‌توانند به هدف خود برسند؛ انجام این کار با این ترفند هنر نیست و پاسخ سخت و دندان‌شکنی به آنها خواهیم داد. فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه از میزان تلاش و سرمایه‌گذاری دشمنان در این زمینه مطلع هستیم، اضافه کرد: ایجاد ناامنی در کشور هدف بسیار مهم دشمنان ملت ایران و در رأس آن‌ها، آمریکا، رژیم صهیونیستی کودک‌کش و غاصب و رژیم آل‌سعود و برخی دیگر از مزدوران امپریالیسم و نظام سلطه است و به شدت برنامه‌ریزی می‌کنند.
جعفری خاطرنشان کرد: آنها می‌خواهند در جمهوری اسلامی هر روز حرکتی نظیر این در گوشه و کنار مرزها و داخل کشور انجام دهند و ناامنی ایجاد کنند؛ اما با آمادگی‌هایی که وجود دارد، توطئه‌ها خنثی می‌شود.