kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۴۸۷۸
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۱

رژیم‌های جنایتکار اسرائیل، عربستان، امارات و آمریکا نشست ضدافراطی برگزار کردند!

رژیم‌های مستبد اسرائیل، عربستان، امارات و آمریکا این بار در واشنگتن دور هم جمع شدند و در حالی که هنوز پرونده کثیف آنها درباره خاشقجی باز است! کنفرانسی با موضوع مقابله با سازمان‌های «افراطی» برگزارکردند!


  سرویس خارجی-

بنا بر گزارش شبکه تلویزیونی «کان» رژیم صهیونیستی، ژنرال «گادی ایزنکوت» رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم که برای شرکت در کنفرانسی با موضوع «مقابله با سازمان‌های افراطی» به آمریکا سفر کرده، روز سه‌شنبه با همتایان خود در چند کشور عربی! دیدار کرد.
طبق گزارش این رسانه، رئیس‌ ستاد مشترک نیروهای مسلح سعودی یکی از این مقام‌های عربی بوده اما به دیگر فرماندهان عربی دیدار‌کننده با عالی‌ترین فرمانده نظامی رژیم صهیونیستی ‌اشاره‌ای نکرده است. هرچند مشخص شد که رئیس‌ستاد مشترک ارتش مصر، اردن و بحرین نیز در این کنفرانس بوده‌اند.روزنامه «جروزالم پست» درباره دیدار رئیس ‌ستاد مشترک این رژیم با همتای سعودی نوشته، «اگرچه به نظر می‌رسد که این اولین دیدار علنی بین ایزنکوت و الرویلی باشد، اما این دومین سال متوالی است که آنها در کنفرانس مقابله با سازمان‌های افراطی حضور یافته‌اند، کنفرانسی که آنها در آن درباره ایران صحبت کرده‌اند.»(!)
به گزارش فارس،روزنامه «جروزالم پست» همچنین خبر داده که پنتاگون تصویری از ضیافت شام حاضران در کنفرانس واشنگتن منتشر کرده که در آن ایزنکوت در کنار رئیس ‌ستاد مشترک ارتش مصر، اردن و بحرین دیده می‌شود. دیدار روسای نظامی فلسطین‌ اشغالی با برخی دیگر از کشورهای عربی در حالی صورت گرفته که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه گفته بود، به خاطر تهدیدهای ایران، اسرائیل و کشورهای عربی بیش از هر زمان دیگر به هم نزدیک شده‌اند.