kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۴۴۹۶
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۱

پیکر شهید مدافع حرم در شهر ری تشییع شد

پیکر مطهر شهید مدافع حرم «محمدمهدی صابری» دیروز (شنبه) با حضور پرشور خانواده معظم شهدا، ایثارگران، بسیجیان، اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان در شهرری تشییع شد.

به گزارش ایرنا، مراسم تشییع پیکر این شهید مدافع حرم از میدان اصلی شهرری به سمت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) برگزار شد.
تشییع‌کنندگان با سردادن شعارهای «لااله‌الاالله»، «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست»، «هیهات منا الذله» و «این گل پرپر ماست هدیه به رهبر ماست» از ایثار و فداکاری این شهید سرافراز تقدیر کردند.
زنان و مردان، پیر و جوان با حضور در این مراسم یاد و خاطره شهدا را گرامی داشته و بار دیگر با شهیدان راه اسلام و مکتب قرآن عهد و میثاقی دوباره بستند.
پیکر این شهید بزرگوار بعد از مراسم تشییع در شهرری برای انجام مراسم تدفین به گلزار شهدای بهشت زهرا(س) منتقل و سپس در قطعه 50 به خاک سپرده می‌‌شود.
شهید مدافع حرم «محمدمهدی صابری» از نیروهای لشکر فاطمیون در راه دفاع از حرم عقیله بنی‌هاشم(س) و در نبرد با نیروهای تکفیری صهیونیستی در حلب سوریه سال 94 به‌ شهادت رسید و پیکر مطهر این شهید بزرگوار پس از سه سال به کشور عزیزمان بازگشت.