kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۲۵۱۳
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰

سیدحسن نصرالله: دونالد ترامپ نمونه بارز یک فرد دنیاپرست است

به گفته دبیرکل حزب‌الله لبنان، رئیس‌جمهور آمریکا نمونه بارز یک انسان دنیاپرست بوده و هیچ‌گونه مشکلی با جنگ و ویرانی و خونریزی ندارد.



«سیدحسن نصرالله» طی مراسمی که در ایام ماه محرم هر شب در مجمع سیدالشهدای ضاحیه جنوبی برگزار می‌شود و به صورت ویدئو کنفرانس سخنرانی می‌کند، اظهار داشت: ترامپ، یک انسان دنیاپرست است و هیچ‌گونه مشکلی با جنگ و ویرانی و خونریزی ندارد.
مراسم یکشنبه شب هم مثل شب‌های گذشته ایام محرم با شعار «یا حسین، تو را ترک نمی‌کنیم» در بیروت برگزار شد. وی خطاب به جانبازان و مجروحان گفت: شما شاهدان زنده آنچه در این مسیر رخ داده است، هستید.
به گزارش صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، «سیدهاشم صفی‌الدین» رئیس ‌شورای اجرایی حزب‌الله لبنان نیز طی در سخنرانی خود در مراسم عزاداری امام حسین(ع) در مجمع سیدالشهداء واقع در ضاحیه بیروت گفت: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای مقاومت تربیت نسل‌هایی از جوانان مومن و قوی است که پیروزی و عزت را برای کل لبنان به ارمغان آورده‌اند.
سیدهاشم صفی‌الدین افزود، اگر جوانان به طرف رذائل و کارهای ناشایست می‌رفتند، کشور ما به کجا می‌رسید. این جوانان با ایمان و اخلاص و عفت و حسنات، دستاوردها و پیروزی‌های عظیم را محقق کرده‌اند.