kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۷۶۷۰
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۴
سردار نقدی در نامه‌ای به معصومه ابتکار:

قاطعانه مانع حریم‌شکنی‌های خانواده‌ستیز در ایران عزیز شوید

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران در نامه‌ای به معصومه ابتکار، معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور، با‌اشاره به اتفاقات سال‌های اخیر در دنیای غرب و نتایج فاجعه‌بار آن، از وی خواسته تا قاطعانه مانع حریم‌شکنی‌های خانواده ستیز شود تا خدای ناکرده ایران عزیز دچار چنین عاقبتی نشود. در ادامه متن کامل این نامه از نظرتان می‌گذرد.
سردار محمدرضا نقدی در این نامه با‌اشاره به واقعیت اجتماعی امروزه کشور فرانسه که جمعیت بومی این کشور در حال انقراض است و آنها ناگزیر به واردات نیروی انسانی از خارج کشورشان هستند خطاب به ابتکار نوشت:«این ترکیب آفریقایی با نام نشان فرانسوی که در جلوی چشم جهانیان است، محصول پیاده سازی سیاست‌های حیا ستیزانه، ضد حجاب و میدان دادن به ترویج فساد اخلاقی در کتاب، سینما، تئاتر، موسیقی و بویژه مطبوعات و رسانه‌ها و فضای مجازی است و پیاده سازی دیدگاههای غربی در نحوه برخورد با مسئله زن و خانواده است. این وضعیت حاصل تنزل زن از مقام ارجمند مادری و مربی‌گری به خیابان گردی و خودنمایی است. این عاقبت ترغیب زنان به حضور در محیط‌های فاسد و غیراخلاقی بجای دغدغه مندی نسبت به گرم نگه داشتن کانون خانواده است.
وی در این نامه همچنین تصریح کرد :«واقعیت غیر قابل انکار این است که سبک زندگی غربی و گسترش اباحه‌گری و حیا ستیزی، رشد منفی جمعیت در اکثر قریب به اتفاق کشورهای اروپایی را بدنبال داشته است و به خاطر جبران این مشکل و برقراری تعادل جمعیت این کشورها مجبور به واردات نیروی انسانی از آفریقا و آسیا هستند چرا که اگر این کار را نکنند هر سال بخشی از جمعیت آنها کاسته می‌شود و باید تعدادی از کارخانه‌ها، مدارس، تیم‌های ورزشی و دانشگاه‌های خود را تعطیل و خانه‌ها را بلا استفاده رها کنند».
سردار نقدی در نامه خود با طرح این پرسش که شاید کشورهای اروپایی با واردات نیروی انسانی بتوانند مشکل اقتصاد و جمعیت را حل کنند اما هویت ملی را چطور؟ نوشت : «در صورت ادامه این روند تا چند دهه و حداکثر تا یک قرن دیگر باید نژاد اروپایی را در موزه‌ها جست‌وجو کرد. با تداوم این وضعیت عراقیها و مردم شبه قاره هند وارث سرزمین انگلستان و مردم کشورهای مرکز و شمال آفریقا مالکان آینده فرانسه و هلند و بلژیک خواهند بود و آلمان را ترکها به ارث خواهند برد».
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران در ادامه تاسیس وزارتخاته جدید با عنوان وزارت تنهایی در انگلیس را نتیجه پیاده سازی سبک زندگی غربی و رواج فساد و ابتذال و بی‌حیایی در میان جامعه دانست و افزود : «هر جامعه و انسان خردمندی باید از این واقعیت‌های نگران‌کننده که روند انحطاط پرشتاب جوامع غربی را رقم زده است عبرت بگیرد.اما متاسفانه این روزها شاهد آن هستیم که در کشور ما هم عده‌ای بجای عبرت گیری از راه پیموده شده و به بن بست رسیده اروپا و آمریکا به تبعیت از هجوم گسترده رسانه‌های غربی به ارزش‌های اسلامی، مروج سبک زندگی غربی شده‌اند و هجوم سنگینی را علیه حجاب آغاز کرده‌اند و با ایجاد دغدغه‌های کاذب و نیازهای جعلی برای زنان و تلاش برای کشاندن آنها به جاهایی که کرامت آنها را مخدوش می‌کند حمله به زندگی عفیفانه بانوان را پیشه خود ساخته اند».
سردار نقدی با‌اشاره به این نکته که اگر به پیروی از این خواسته‌های نامشروع و خانمان برانداز تن در دهیم نتیجه‌ای جز این نخواهد داشت که چند دهه دیگر ترکیب تیم ملی ایران هم غالبا از اهالی هند و پاکستان و افغانستان باشند، تصریح کرد: «اگر به دور و اطراف خودمان هم نگاهی بیاندازیم با اثر گذاری شبکه‌های مبتذل ماهواره‌ای و فضای مجازی فاسد بر روی بعضی از اقشار و دنباله روی آنها از سبک زندگی غربی، چنین آثاری به تدریج در میان اقشار تاثیر پذیر از فرهنگ غرب درحال ظهور است. افزایش آمار طلاق و بعضی جنایت‌های دلخراش نمونه‌هایی از نتایج نزدیک شدن به فرهنگ غربی است».
وی در پایان خطاب به ابتکار نوشت : «از سرکار که سکاندار مسئولیت خطیر امور زنان و خانواده در کشور هستید انتظار می‌رود با بیان این درس‌ها و اصلاح برنامه‌ها بر اساس این عبرت‌های تاریخی که امروز پیش روی ماست قاطعانه مانع این حریم شکنی‌های خانواده ستیز شوید و خدای ناکرده در رقم زدن چنین عاقبت ننگینی برای ایران عزیز سهیم نباشید».