kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۶۳۵۱
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱

با این سوءمدیریت اقتصادی نمی‌توانیم از عملکرد دولت دفاع کنیم(خبر ویژه)

یک فعال اصلاح‌طلب گفت توان دفاع از عملکرد دولت را نداریم.



فعال اصلاح‌طلب و عضو ستاد مردمی روحانی در انتخابات گفت: «با توجه به وضعیت کنونی و کارنامه منفی دولت در حوزه اقتصاد و معیشت، حرفی برای دفاع از عملکرد دولت در مجامع عمومی نداریم.»
علی عزیزی روز سه‌شنبه در نشست فعالان شهرستان رزن، اظهار داشت: پیش از برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری و با توجه به عملکرد و برنامه‌های درخشان دولت، اقدام به حمایت از دولت و سعی در کسب رای برای این داوطلب انتخاباتی کردیم.
وی اضافه کرد: اما هم‌اینک وضعیت اقتصاد و معیشت مردم به گونه‌ای است که هیچگونه نمی‌توان از عملکرد دولت دفاع کرد.
وی گفت: اهمیت اقتصاد و معیشت به گونه‌ای است که عنوان شده، شکم گرسنه، دین و ایمان ندارد.
دیگر فعال اصلاح‌طلب رزن نیز بیان کرد: توجهی به نظر و ایده اعضای ستاد حجت‌الاسلام روحانی به عنوان نیروهای وفادار به دولت در مشاوره گرفتن‌ها از جمله عزل و نصب مدیران نمی‌شود.
غلامرضا مختاری، افزود: کسی خدمات و مزایای فعالیت‌های صورت گرفته ازجمله علت و ضرورت داشتن انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای یا کمک مستشاری ایران به کشورهای منطقه را تبیین و آشکار نمی‌کند.
این فعال سیاسی با عنوان اینکه ترامپ‌های داخلی بیش از ترامپ بیرونی به کشور ضربه می‌زنند، گفت: اظهارنظر غیرمسئولانه و ضدونقیض دولتمردان، گرانی پیوسته و بدون دلیل کالاها موید این است که دولت نمره خوبی نمی‌گیرد.
فروتن قائم‌مقام حزب اعتماد ملی در رزن نیز در این جلسه گفت: برخی از احزاب تنها اسم دارند و برخی تنها یک عضو دارند بنابراین باید برای سامان دادن به این وضعیت خانه احزاب راه‌اندازی شود.