kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۵۵۲۸
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۱

توبیخ مجری مشهور بی‌بی‌سی به دلیل حمایت از کودکان غزه!

بنگاه خبرپراکنی بی‌بی‌سی یکی از مشهورترین مجریان خود را به دلیل انتقاد از جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از کودکان غزه توبیخ کرد.



«اندور مار» مجری معروف بی‌بی‌سی هشتم ماه آوریل سال جاری(19 فروردین) در برنامه‌ای مشترک با یک مجری دیگر انگلیسی که از روزنامه‌نگاران معروفی است گفته بود: «قتل و کشتار فقط در سوریه رخ نمی‌دهد بلکه تعداد زیادی از کودکان فلسطینی در غزه نیز به دست نیروهای اسرائیلی سربریده می‌شوند و قتل‌عام می‌گردند.»
به گزارش خبرگزاری قدس، مقامات بی‌بی‌سی در واکنش به این اظهارات، اعلام کردند که آنچه او در این برنامه گفته است گمراه کردن مخاطب از رویدادها است و لذا به دنبال شکایت برخی از فعالان انگلیسی از این مجری، مدیریت بی‌بی‌سی نیز وی را توبیخ کرد.
پایگاه خبری «اسرائیل الیوم» (نزدیک به دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی) با تایید این خبر از این اقدام استقبال کرد و نوشت، اقدام به توبیخ مجری مشهور از سوی مدیریت بی‌بی‌سی به دلیل انتقاد از اسرائیل و همدردی با کودکان غزه بوده است.
«اندرو مار» از کارکنان بی‌بی‌سی، سالیان زیادی است در سمت دبیر سیاسی این بنگاه خبری مشغول به کار است و از نفوذ و اعتبار ویژه‌ای در بین رسانه‌ها برخوردار بود!