kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۵۵۲۳
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۱

بادبادک‌های آتش‌ساز بلای جان صهیونیست‌ها/رژیم صهیونیستی: متخلفان را می‌کشیم!

رسانه‌های صهیونیستی از تسلیم شدن ارتش رژیم اسرائیل در مقابل یک تکه کاغذ و چند تکه چوب وکمی چسب خبر می‌دهند.



 روزنامه «یدیعوت آحارانوت» طی گزارش مفصلی، نوشت، ارتش اسرائیل تا به امروز نتوانسته است راهی برای مقابله با بادبادک‌های بسیار ساده فلسطینی‌ها پیدا کند.
آحارانوت به نقل از یکی از مهاجران صهیونیست که بر روی زمین غصب شده فلسطینیان کشاورزی می‌کند نوشت : از این‌که از این مزرعه به آن مزرعه بدوم و فقط بوی سوختن و کباب را استشمام کنم خسته شده‌ام.
به گزارش خبرگزاری قدس این روزنامه اسرائیلی افزود، فستیوال بادبادک‌های غزه همچنان ادامه دارد و طی دو ماه گذشته بیش از 1000 بادبادک از غزه خارج شده و منجر به حداقل450 مورد آتش‌سوزی انجامیده‌اند و خسارات فراوانی نیز به بار آورده‌اند.
 رژیم صهیونیستی بیش از 300 کارشناس و دانشمند هواشناسی، لیزر، رادار، اپتیک و حتی کارشناسان بالن را به خدمت گرفت تا آنها بتوانند با این پدیده جدید در غزه مقابله کنند.
یکی از این کارشناسان به روزنامه آحارونوت گفت : باید اعتراف کنیم که درآن سوی جبهه هم اندیشمندان زیرکی حضور دارند که این ایده را اختراع کردند.
 این‌که یک بادبادک را طوری بسازی که بتواند آتش یا مواد منفجره با خود حمل کند، ایده زیرکانه‌ای است و مطمئن باشید اگر گاز هلیوم را هم از ورود به غزه منع کنیم، آنها روش دیگری را برای ارسال ابداع خواهند کرد.