kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۵۳۹۴
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۶

جوان فلسطینی با خودرو 3 نظامی صهیونیست را زیر گرفت و ‌گریخت

یک جوان فلسطینی نزدیک شهرک یهودی‌نشین «گوش عتصیون» در کرانه باختری سه نظامی مسلح صهیونیست را زیر گرفت و ‌گریخت.



ارتش رژیم صهیونیستی درباره حادثه «بیت لحم» واقع در کرانه باختری اعلام کرده، در این عملیات یک راننده سعی داشت نظامیان را زیر بگیرد که سه سرباز زخمی شدند و تحقیقاتی درباره این حادثه آغاز شده است.
به گزارش صداوسيما، پس از این حمله سربازان صهیونیست جهت شناسایی عامل عملیات، حلقه‌ای امنیتی اطراف روستای حوسان و چهارراه مجتمع یهودی‌نشین گوش عتصیون ایجاد کردند اما موفق به شناسایی و دستگیری جوان فلسطینی نشدند.
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز در این باره گفته، راننده فلسطینی خودروی حمله‌کننده سعی در زیر گرفتن جمعی از نیروهای ارتش در نزدیکی روستای حوسان را داشت.
 این عملیات در شرایطی صورت گرفته که صهیونیست‌ها در حال کشتار مردم غزه هستند و مقاومت فلسطین هم تاکید کرده افسران صهیونیست در تیررس نیروهای آن قرار دارند.
شبکه تلویزیونی العالم نیز در گزارشی اعلام کرد، نیروهای مقاومت فلسطین تاکید کردند که افسران رژیم صهیونیستی که غیرنظامیانی را در تظاهرات حق بازگشت در نوار غزه هدف قرار می‌دهند در تیررس ما قرار دارند. مقاومت فلسطین رزمایش‌های نظامی و استقرار نیروهای خود را در مرزهای نوار غزه ادامه می‌دهد.
شبکه تلویزیونی العالم هم تصاویر و فیلم‌های ویژه‌ای به دست آورده است که نشان می‌دهد مجاهدان فلسطینی گردان‌های مقاومت در حال رصد کردن مقامات رژیم ‌اشغالگر صهیونیستی هنگام حضور آنها در مرزها هستند.
مقابله با معامله قرن
جنبش فتح اما از گروه‌های فلسطینی، رسانه‌ها و مردم درخواست کرده که برای مقابله با طرح پیشنهادی آمریکا موسوم به «معامله قرن»
 متحد شوند.
 به گزارش فارس، «اسامه القواسمی» سخنگوی فتح در اظهاراتی مطبوعاتی گفته: تلاش‌های مردمی، گروهی و رسانه‌ای فلسطینی باید برای مقابله با توطئه‌ اتخاذ شده میان تیم‌‌های آمریکایی و اسرائیلی، دست به دست هم دهند.