kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۳۷۸۴
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۲
انصاری در نشست خبری تشریح کرد

جزئیات مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(ره) در نشست خبری دیروز خود جزئیات مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) را تشریح کرد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران محمدعلی انصاری دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(ره) در نشست خبری با اصحاب رسانه درباره جزئیات مراسم بزرگداشت بنیانگذار جمهوری اسلامی اظهار کرد: امسال جمعیت بالغ بر ۲۷۰ هزار نفر از ۷ استان مجاور تهران در مراسم حضور خواهند داشت.
دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(ره) افزود: ما‌ همیشه برای مراسم از سران به خصوص رئیس‌جمهور دعوت می‌کردیم و امسال هم همین کار را کردیم؛ اما رئیس‌جمهور به خاطر همزمانی با شب شهادت حضرت علی(ع) حضور نخواهند داشت.
وی افزود: مراسم امسال از ساعت ۱۷:۴۰ دقیقه در جوار حرم امام و‌ با حضور مهمانان داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.
انصاری گفت: برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر سه کمیته برای انجام امور مشخص شدند که اولین کمیته امنیت و ترافیک است که با مسئولیت وزیر کشور می‌باشد.
دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(ره) افزود: بیش از ۳۰ هزار نفر برای خدمت رسانی به زائرین در حرم حضور خواهند داشت. در سایر استان‌ها هم با همکاری شورای انقلاب اسلامی مراسم برگزار می‌شود.
وی با‌اشاره به اینکه بیش از ۳۰۰ خبرنگار از ۳۳ رسانه داخلی و ۱۱ رسانه خارجی مراسم ارتحال امام‌ را پوشش می‌دهند، ادامه داد: ۲۵۱ خبرنگار داخلی و ۵۳ خبرنگار خارجی از ۵۲ رسانه مراسم را مخابره خواهند کرد.
انصاری بیان کرد: ما امسال ۱۰ عنوان کتاب از اندیشه‌های امام را چاپ کردیم و علاوه‌بر آن مسابقات و گردهمایی‌هایی را خواهیم داشت.