kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۲۳۲۳
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۳
نقوی حسینی در کنگره جمعیت اسلامی معلمان:

سند 2030 به صورت چراغ خاموش در حال اجراست

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره سند 2030 گفت : این سند به‌صورت چراغ خاموش در حال اجراست و ما در آموزش‌وپرورش نیز شرایط خوبی نداریم.




به گزارش فارس، حسین نقوی حسینی نماینده مجلس شورای اسلامی در مجمع عمومی جمعیت اسلامی معلمان اظهار داشت: دشمن در حوزه اقتصادی کشور دست گذاشته و برای آن برنامه‌ریزی دارد و تصور آن‌ها این است اگر حوزه اقتصادی تحت محاصره قرار بگیرد مردم به خیابان‌ها می‌ریزند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی ادامه داد: در حوزه مدیریت دولتی، نظام باید از باتقواترین مدیران برخوردار باشد چون شرایط حساس است.
وی در خصوص مدیران دوتابعیتی نیز تصریح کرد: ما در ارکان نظام  که به جمهوریت ارتباط دارد مشکلی نداریم، اما در حوزه مدیریت اجرایی جامعه مشکل ‌داریم و سازمان‌دهی خوب نیست.
نقوی حسینی همچنین در خصوص نقض برجام با بیان اینکه ایران یکپارچه با وحدت در مقابل ستمکاران و قدرت‌مداران یعنی آمریکا ایستادگی کرده است،‌ گفت: پیشنهاد اروپاییان حول سه محور نفوذ در حوزه منطقه‌ای ایران، حقوق بشر و حوزه موشکی بوده است ازاین‌رو به آن‌ها هیچ اطمینانی نیست.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس همچنین با اشاره به بازنشستگی فرهنگیان در دو مرحله آتی و عدم اجرای سند تحول بنیادین که فقط 10 درصد اجرایی می‌شود و اجرای سند 2030 خاطرنشان کرد:‌ این سند به‌صورت چراغ خاموش در حال اجراست و ما در آموزش‌وپرورش نیز شرایط خوبی نداریم.