kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۲۱۱۸
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۶
شعار مردم در تظاهرات سراسری علیه آمریکا

حرف فقط یک کلام، ‌آتش بزن به برجام

طلاب، روحانیون، اقشار مختلف مردم و دانشجویان دانشگاه‌های شهرهای مختلف کشور در حمایت از بیانات عزتمندانه و استکبارستیزانه رهبر معظم انقلاب علیه مواضع خصمانه آمریکا و عهدشکنی ترامپ در برجام روز جمعه راهپیمایی کردند.



سرویس شهرستانها-

به گزارش خبرگزاری‌ها طلاب و روحانیون استان البرز، دانشجویان دانشگاه تبریز، اقشار مختلف مردم شهرستان نکا، نمازگزاران شهرستان دهگلانی، مردم شهرهای بهاباد شهر تهران و شهرهای غرب استان تهران و 43 شهر آذربایجان غربی، همسو با ملت ایران اسلامی بار دیگر با مشت‌های گره کرده بر دهان دولت‌های آمریکا و اسرائیل کوبیدند. راهپیمایان با سر دادن شعارهای حرف فقط یک کلام آتش به زن به برجام مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و با در دست داشتن پلاکاردهایی با همین مضامین خروج آمریکا از برجام و اظهارات ترامپ را محکوم کردند و مطالبه خود از مسئولان نظام و دولت در مقابله به مثل در خروج از برجام را اعلام کردند.
راهپیمایان اعلام کردند آمریکا بداند که بودن یا نبودنش در برجام و پیمان‌های سبک و پوشالی استکبار برای مردم ایران اسلامی ارزشی ندارد و این خروج آمریکا از برجام بار دیگر چهره خبیث استکبار را به جهانیان نمایاند.
راهپیمایان تأکید کردند که اعتماد به دشمن در هر صورت اشتباه بزرگی است که غرب و شرق ندارد و به آمریکا به عنوان دشمن درجه یک ما و همچنین برخی کشورهای اروپایی که هم پیمان با استکبار هستند اعتماد نداریم و با تبعیت از رهبر معظم انقلاب در پای آرمان‌های خود ایستاده‌ایم.
ملت ما در همیشه تاریخ اعتماد خود را به رخ جهانیان کشید و امروز هم با این حضور حماسی خود نشان داد که به هیچ یک از عهد و پیمان‌های دشمن اعتماد نیست. راهپیمایان که پلاکاردهایی در دست داشتند اعلام کردند ترامپ در برابر عظمت ملت ایران و ولایتمداری مردم ما ارزشی ندارد و با اشتباهات یکی پس از دیگری خود، خود را به قهقرا برده و نابودی خود را رقم می‌زند. مردم ما امروز با حضور خود گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند و با صدای بلند انزجار خود را با شعار مرگ بر آمریکا اعلام می‌کنند.