kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۰۵۱۳
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۵

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* تشکر می‌کنم از سردار سلامی که عاقبت رژیم اشغالگری همانند صهیونیست‌ها را برایشان ترسیم کرد. امیدوارم دیگر مسئولین هم اینچنین عزتمندانه با زورگویان و استکبار جهانی سخن بگویند.
7472---021
* کسانی که در مذاکرات هسته‌ای و برجام دل به اتحادیه اروپا بسته بودند که با آمریکا همراهی نمی‌کند، سخنان موگرینی را چگونه توجیه می‌کنند که گفت در قضیه برجام، حقوق بشر، قدرت دفاعی، نفوذ منطقه‌ای و... ایران را بررسی و تحریم‌های جدیدی در نظر می‌گیریم؟! عیبی ندارد! اروپا هم که آمریکایی درآمد، آقایان بروند با قاره‌ای دیگر رایزنی کنند!
یک هم‌وطن از گرمسار
* کرباسیان می‌گوید سال گذشته بالای 40 میلیارد دلار مازاد تجاری مثبت داشتیم! چطور تأثیر این پول در سفره مردم دیده نشد؟! نکند این پول‌ها به حساب اشراف و همان چند صدم درصدی که ژن برتر دارند واریز شده است؟! علاوه بر این، خام‌فروشی که هنر نیست.
2131---0935
* آل سعود از آمادگی کشورش برای اعزام نیرو به سوریه در قالب یک ائتلاف خبر داده است. اولاً گاو شیرده را چه به این حرف‌ها ثانیاً اگر پادشاه عربستان غیرتی داشت برای آزادی قدس باید کاری می‌کرد.
6406---0912
* حمایت از کالای ایرانی یکی از جامع‌ترین شعارها است بدین خاطر که چرخ صنعت و اقتصاد کشور را به حرکت درمی‌آورد و بیکاری را ریشه‌کن می‌کند. امیدوارم برخی از مسئولین در مسیر تحقق شعار سال گام بردارند.
5060---021
* آقای ظریف منافعی را که ایران در برجام به دست آورده است نام ببرند تا ما هم از این منافع مطلع باشیم!
9452---0912
* اصلاح‌طلبی دولتمردان به کجا رسیده که فردی عرق‌خور، هوس‌باز و رقاص در این دولت نفر دوم محیط زیست می‌شود و بعد هم به خارج فرار می‌کند. مدعیان اصلاح‌طلبی باید از خجالت آب شوند و به زمین فرو بروند.
صباغیان
* چند سال از این دولت نگذشته چندین جاسوس آن هم تا حد معاون رئیس سازمان محیط‌زیست کشور شناسایی شده‌اند. تا بیست سال بعد چه چیزها که افشا نخواهد شد. خداوند به آخر و عاقبت کشورمان رحم کند.
عشقی
* به رئیس‌جمهور محترم عرض می‌کنم نشستن پای درخت گلابی و منتظر ثمر آن شدن مثل نگریستن فرد تشنه به سراب است. ای کاش به همین میزان همت شما در برجام، صرف اقتصاد مقاومتی و رفع بیکاری جوانان، رکود و گرانی و... می‌شد؟!
7956---0935
* تبلیغ گسترده اجناس خارجی در صدا و سیما نوعی دهن‌کجی به شعار سال یعنی حمایت از کالای ایرانی می‌باشد. چرا مسئولین رسانه ملی متوجه این موضوع نیستند. در این مملکت غصه چه چیزهایی را که نباید بخوریم. چرا تبلیغ کالای خارجی را در رسانه ملی ممنوع نمی‌کنند؟
اردبیلی و 6263---0938
* برنامه‌های دولت برای سر و سامان دادن به اقتصاد و رونق در بازار تا به حال نتیجه‌ای عکس داشته است و جامعه شاهد رکود شدیدی در اقتصاد کشور است. لذا به دولت پیشنهاد می‌کنم به نقدهای دلسوزانه در خصوص عملکرد اقتصادی‌اش توجه بیشتری بکند. زیرا نقدها سازنده‌اند.
0882---021
* با توجه به اینکه کشورمان با کمبود آب مواجه می‌باشد وزارت مسکن و شهرسازی با شهرداری‌ها قانون وضع کنند که ساخت استخر در مجتمع‌های مسکونی و ویلاها ممنوع باشد.
1197---0912
* در کشورهای سریلانکا و هند به علت وجود حشرات زیاد، روی برگ سبز چای به طور مکرر سم‌پاشی می‌شود. اگرچه به خاطر گرما و رطوبت کافی ساقه و برگ‌های چای رشد می‌کنند و باید هرچه سریع‌تر چیده شوند ولی به علت کمبود بارش باران تا زمان خشک کردن و بسته‌بندی و ارسال چای به ایران سم همچنان در چای باقی می‌ماند. اما برگ سبز چای در گیلان سم‌پاشی نمی‌شود، حال قضاوت کنید مصرف کدام چای به صلاح مردم ایران است.
محمدتقی بخشنده- رشت
* در منطقه تهران‌پارس خیابان گلشن 2 شهرداری منطقه در میان ناباوری اهالی مجتمع ورزشی محله را تعطیل کرده و چیزی در حدود 400 جوان و نوجوان که در طول هفته چندین ساعت در این ورزشگاه ورزش می‌کردند در حال حاضر در کوچه و خیابان رها هستند.
دکتر وقری
*‌ در بزرگراه حکیم در تقاطع خیابان مطهری، رانندگان خودروها در کنار مسیر اتوبان اقدام به پارک خودرو می‌کنند و این موجب ترافیک سنگین در این محور می‌شود از پلیس راهنمایی رانندگی تقاضا دارم به این اوضاع نابهنجار رسیدگی کند.
8645---021
* شرکت‌های بیمه با نرخ‌های گزاف خودروها را بیمه می‌کنند ولی در صورت بروز حادثه مردم را برای دادن پول خسارت بیچاره می‌کنند چرا با اعزام کارشناس سیار به محل حادثه در جهت رعایت حال مشتریان خود قدم برنمی‌دارند؟
8949---0912
* کاش دغدغه و مشکلات خانواده مرزداران غیور کشورمان مورد توجه دولتمردان و نمایندگان مجلس قرار می‌گرفت و شاهد اقدام‌های مسئولان در جهت رفاه حال این قشر بودیم.
7558---0936
* در شهرک راه‌آهن تهران واقع در منطقه 22 شهرداری یک شرکت خصوصی مشغول حفاری و تعبیه مجاری فاضلاب است. قابل توجه اینکه قطر لوله‌های مورد استفاده 25 سانت است که به نظر می‌رسد غیرکارشناسی بوده و کارآیی لازم را نداشته باشد.
2470---0919
* تا چه زمانی شهروندان باید تاوان سوءمدیریت در شهرداری را بدهند. چند روز قبل به دلیل وجود خرابی و چاله‌های بزرگ پر از آب در جاده مخصوص کرج محدوده گرمدره با اتومبیل تصادف کردم و خسارت زیادی دیدم بنویسید بی‌مسئولیتی در کشور بیداد می‌کند.
7118---0912
* برای ترجمه مدارک دانشگاهی به دارالترجمه مراجعه کردیم گفتند توسط وزارت علوم باید تایید بشود. وزارت علوم نیز بابت تایید 50 هزار تومان پول دریافت می‌کند. آیا هدف این سنگ‌اندازی‌ها و بهانه‌‌تراشی‌ها کسب درآمد است؟
6331---0912
* در انتهای خیابان میرداماد- شریعتی، خیابان رودبار شرقی بین شمیم و شمشک خودروها در سمت راست خیابان پارک می‌کنند و این باعث افزایش تراکم ترافیک و بعضا تصادف می‌شود. از شهرداری منطقه درخواست می‌کنم با نصب مانع در سمت راست خیابان این مشکل را برطرف کنند.
علی زمانی
* برخی آنتن‌های تلویزیون ساخت داخل سازگاری با باران و رطوبت نداشته و می‌سوزند. از دستگاه مسئول در استاندارد سازی محصول‌های داخل کشور انتظار می‌رود به کیفیت این کالا نیز توجه ویژه داشته باشند.
6810---0911
* سال‌ها حق بیمه ثالث خودرو را واریز کردم اما در آخرین بار یک تصادف داشتم که در موعد اتمام بیمه به دلیل همین تصادف بنده را 20 درصد جریمه کردند. این اجحاف در حق مردم نیست که به جای ارائه خدمات به مشترکین از طرف بیمه هم جریمه شوند.
4188---0912