kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۸۰۷۲
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵
واکنش آیت‌الله نوری همدانی به همایش هنجارشکن شهرداری تهران

خانواده شهدا به میدان بیایند

استاد برجسته درس خارج حوزه در اعتراض به رقص دختران در مراسم شهرداری تهران، گفت: خانواده شهدا باید در برابر چنین اقداماتی به میدان آمده و اعتراض خود را بیان کنند زیرا که به‌واسطه خون شهدا این امنیت و این انقلاب به وجود آمده است.




 این مرجع تقلید در دیدار با جمعی از خانواده‌ها و مادران شهدای گمنام به مناسبت گرامیداشت روز زن، بیان داشت: برای ساختن جامعه‌ای متعالی نقش زنان و مادران بسیار بیشتر از مردان بوده و این زن است که فرزندان را برای حضور در جامعه تربیت‌کرده و برای این تربیت مقام بهشت را به وی ارزانی داشته‌اند.
به گزارش جهان نیوز، آیت‌الله نوری همدانی با ابراز تأسف از برگزاری مراسمی که توسط شهردار تهران برگزار شده است، تصریح کرد: خانواده شهدا باید در برابر چنین اقداماتی به میدان آمده و اعتراض خود را بیان کنند زیرا که به‌واسطه خون شهدا این امنیت و انقلاب به وجود آمده و چنین حرکاتی در جامعه انقلابی بسیار جای تأسف دارد. مسئولان را به انجام وظایف خود دعوت می‌کنم، به جای برگزاری مراسماتی که در شان انقلاب اسلامی نیست، باید به دنبال از بین بردن فقر جامعه بود و تأکید اسلام در وهله نخست نیز رفع مشکلات معیشتی مردم است.