kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۳۸۲۶
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۵

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323



* تا زمانی که برجام وجود دارد اقتصاد کشور وابسته به عطسه‌های آدم بی‌ارزشی به نام ترامپ خواهد بود. بنویسید در انتظار کمک غربی‌ها نگه داشتن کشور توان و استعداد ایران را تحلیل برده است.
3104---0912
* آقایان با تحلیل‌های ناصواب خود کشور را در سر یک بازی تمام خسارت قرار دادند! از یک طرف آمانو، ایران را برای پایبندی به برجام می‌ستاید تا این حضرات همچنان به آن دلخوش باشند و از طرفی هیچ برخوردی با وضع تحریم‌های جدید شیطان بزرگ علیه ایران صورت نمی‌گیرد! و این بازی همچنان ادامه دارد؟!
طباطبایی
* دولتی‌های ما عزا گرفته بودند که آمریکا با برجام چه خواهد کرد! در حالی که عزا گرفتن نداشت. مهم برای دولت ایران این است که جسد برجام حفظ شود، دقیقاً همان چیزی که آمریکایی‌ها با توجه به منافع بی‌شمار آن برایشان حاضر به دل کندن از آن نیستند.
6807---0913
* آقای عراقچی ادعا کرده در یک سال گذشته توانستیم بین اتحادیه اروپا و آمریکا شکاف ایجاد کنیم. چرا که اروپایی‌ها حاضر نشدند با آمریکا در خروج از برجام همراهی کنند. در پاسخ عرض می‌کنیم اولاً آمریکا به گونه‌ای برجام را بسته که در هر صورت به نفع اوست و اصلاً دلیلی برای خروج از برجام ندارد. ثانیاً به اختلاف ظاهری و مدیریت شده بین اروپا و آمریکا نباید دل خوش کرد. همه این کارها یعنی پلیس خوب و بد درست کردن از خودشان برای بازی دادن ما و امتیاز گرفتن صورت می‌گیرد.
0291---0918
* پس از هر تحریم جدید از سوی شیطان بزرگ طی این سه سال اخیر، مسئولان دستگاه دیپلماسی اعلام می‌کنند مقابله به مثل با سرعت بالا و گزینه‌های سخت را در صورت تحریم جدید با شیطان بزرگ به کار می‌بریم! ولی همزمان با ادامه تعلیق تحریم‌های برجامی تحریم‌های جدیدی اعمال می‌شود. این شعار تکراری بدون عمل برای دشمنان نیز به طنز تبدیل شده است؟
7582---0938
* اروپایی‌ها با نقش پلیس خوب بازی کردن دنبال مشغول نگه داشتن ما در برجام بی‌حاصل و زمینه‌سازی برای برجام 2 و 3 هستند. آمریکایی‌ها هم همین را می‌خواهند. نفت را هم که می‌فروشیم پول آن در کشورهای خارجی ذخیره می‌شود و یا برای خریدن کالاهای بنجل آنها هزینه می‌شود.
7598---0918 و 5826---0912
* باید دید برجام برای بیگانگان چه دستاورد بزرگی داشته که هم اروپایی‌ها و هم آمریکا خواستار حفظ آن هستند و هیچ کدام حاضر نمی‌شوند از آن خارج بشوند.
4207---0912
* جناب آقای شریعتمداری مدیر مسئول محترم روزنامه کیهان چه خوب در گذشته متوجه خسارت‌های ما در برجام شد و گفت آمریکایی‌ها این لقمه چرب و نرم را هرگز رها نمی‌کنند. دیدیم که چنین شد.
6588---0914
* آقای روحانی دولت شما سرنوشت ایران را گره زده است به لبخند رضایت دشمنان که آن هم در گرو تحقق اهداف پلید آنان علیه مردم و نظام اسلامی است. پس عملکرد دولت شما گره خورده با تصمیم‌های چند ماه یک دفعه امثال ترامپ است و گویا خود مردم، از نگاه دولت شما نمی‌توانند مشکلات را رفع کنند! فکر می‌کنید چنین شیوه‌ای درست است؟
9293---021
* کلید حل مشکلات اقتصادی کشور نه در برجام و نه در رفت و آمدهای پرهزینه به اروپاست (که اینها اتلاف وقت است) بلکه راه‌حل مشکلات، اجرای اقتصاد مقاومتی و برخورد سخت با مفسدین است.
1387---0918
* رئیس‌جمهور می‌گوید می‌شود از پیامبر هم انتقاد کرد همان‌گونه که صحابه می‌آمدند و انتقادات خود را مطرح می‌کردند و البته نمی‌گوید کدام صحابه؟! ولی وقتی احساسات و هیجانات بر همین آقای روحانی غلبه می‌کند برجام را غیرقابل انتقاد وانمود می‌سازد به گونه‌ای که تا قیامت باید بماند! قراردادی که با طراحی شیاطین غربی نوشته شده و عمدتا به ضرر جمهوری اسلامی است بدون انتقاد می‌ماند ولی پیامبر و امامان معصوم(ع) قابل نقدند؟! اصلا حواستان هست که کجا می‌روید؟!
خلیفه‌قلی- کرج
* از دیدگاه آقایان، اثرات مثبت برجام تا قیامت باقی است و قابل نقد نیست ولی پیامبر و ائمه اطهار قابل نقدند! واقعا متاسفم برای برخی از مسئولان علی‌رغم داشتن علم به موضوع چنین با بی‌دقتی و غفلت سخن می‌گویند.
شکیبا
* چه دستی در کار است که دولتی‌ها هر روز بیکاری جوانان را به فیلتر شدن تلگرام ارتباط می‌دهند مگر غیر از این است که مالک تلگرام یک صهیونیست به نام مایکل لشویلی است؟ این تعصبی که روی طرد پیام‌رسان‌های داخلی و ادامه فعالیت یک پیام‌رسان اسرائیلی وجود دارد از چه ناشی می‌شود؟
6158---0936
* چطور تلگرام که سرور آن توسط موساد و سیا و... اداره می‌شود رفع فیلتر شد؟! آیا منتظر فتنه‌های جدیدی هستید؟! در هیچ کجای دنیا با چنین رسانه‌های مخربی مغازله نمی‌کنند.
3949---0912 و 0049---0911
* رفع فیلتر از پیام‌رسان تلگرام که مالک آن یک اسرائیلی است بی‌اعتنایی به تلاش پیام‌رسان‌های رو به پیشرفت بومی و منافی استقلال کشور بود.
1933---0933
* اگر بنا به تحلیل دولتی‌هاست حوادث اخیر زیر سر رقیب دولت است پس چرا دنبال آزادی دستگیرشدگان هستند و پرچمدار حق اعتراض شده‌اند و همان رقبا را به مخالفت با حق اعتراض مردم متهم می‌سازند؟ چرا آقایان شعری می‌گویند که در قافیه آن گیر بکنند.
9590---0914
* نرم‌افزار اسنپ برای کرایه اتومبیل امکان دسترسی به تصاویر ذخیره شده شخصی و... کاربران را فراهم می‌کند. چرا مسئولان دستگاه‌های نظارتی و امنیتی از این موضوع غافل هستند؟
2914---0990
* در آمریکا 48 میلیون نفر با کوپن غذایی که دولت به آنها می‌دهد زنده هستند و از این تعداد 25 میلیون نفر کارتن‌خواب هستند. بزک‌کنندگان چهره آمریکا در داخل اصلا می‌دانند سنگ چه کشوری را به سینه می‌زنند؟
7345 ---- 0912
* نمایندگان محترم مجلس با توجه به خشکسالی سال‌های اخیر و همچنین ضعف توان‌ مالی کشاورزان و دامداران قانونی وضع کنند تا حامل‌های انرژی برای روستائیان گران نشود.
7109 ---- 0915
* وقتی هم برخی از دولتی‌ها و هم برخی از نمایندگان مجلس طرفدار و حتی منادی نوع زندگی متفاوت از مردم عادی هستند باید هم بگویند وقت گذاشتن 20دقیقه برای تصویب برجام وقت زیادی بوده است. الان هم می‌گویند دولت نباید از موضوع گران کردن بنزین عقب‌نشینی کند! این‌گونه مسئولان و نمایندگان مجلس چه می‌دانند در کف جامعه بر مردم یعنی ولی‌نعمت‌های نمایندگان چه می‌گذرد و بر سر نظام چه می‌آید؟
2460 ---- 0912
* آن آقای نماینده گویا نفسش از جای گرم برمی‌خیزد که می‌گوید اشکال ندارد که قیمت بنزین گران شود؟! الان ساعت 3 بعدازظهر است یک ریال دشت نکرده‌ایم! ولی این آقا سر ماه حقوق بالای نمایندگی مجلس را تحویل می‌گیرد و مشکل اقتصادی آحاد مردم را درک نمی‌کند.
اسدی
* خبر و گزارش تعطیل شدن تعداد زیادی کارخانه واقع در شهرک صنعتی شمس‌آباد از جمله کارخانه متعلق به بنده در روزنامه‌ چاپ شده است ولی متاسفانه گوش شنوایی و احساس مسئولیتی در دولتمردان دیده نمی‌شود.
7130 ---- 0919
* لطفا آقای نوبخت بفرمایند، راه‌آهن قزوین به رشت برای چندمین بار باید افتتاح شود؟!
8455 ---- 0912
* شرکت ملی گاز خیلی راحت حکم دیوان عدالت اداری مبنی بر غیرقانونی بودن دریافت حق اشتراک از مشترکین را دور زد و با عنوان جدید «خدمات مستمر» همان مبلغ سابق را از مشترکین دریافت می‌کند. گویا مشکل مردم فقط واژه‌ها بود!
9577---028 و 1276---0912
* 8 هزار اصله درخت باغم در حال خشک شدن است برای وام لایروبی قناتم بعد از چند ماه دوندگی موفق شدم وام با سود 18 درصد بگیرم! سود سپرده‌ها 15 درصد و وام 18 درصد اگر کارمزد و... به آنها نخورد! آیا کسی صدای ما را می‌شنود؟!
1283---0918