kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۷۱۸۸
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۳

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* اعتراف پوتین به بزرگ‌ترین اشتباه کشورش که اعتماد به آمریکا بود کاش عبرتی برای حامیان برجام باشد تا بیش از این به دشمنان امتیاز ندهند و در عوض وعده نسیه تحویل نگیرند و در ضمن بپذیرند برنامه هسته‌ای بهانه است و هدف دشمنان، نابودی عزت ملت ایران و شکست جبهه مقاومت اسلامی در منطقه است.
3229---0918
* منافع اروپا با آمریکا گره خورده است و تصور این که می‌توان به جای آمریکا با اروپا معامله کرد پر کردن پازل خطرناکی است که دشمنان برای مقابله با اقتدار ایران اسلامی طراحی کرده‌اند، امیدوارم مسئولین به جای تکمیل کردن پازل دشمنان از تاریخ پند بگیرند.
6719---021
* اتحادیه اروپا و موگرینی می‌گویند که برجام برای ما حیاتی است و امنیت ما و جهان را تأمین می‌کند. معنی این حرف این است که ایران قبل از برجام به دنبال سلاح هسته‌ای و ناامنی بوده است! چرا دولتمردان پاسخ این یاوه‌گویی‌ها را نمی‌دهند؟
0692---0918
* اگر سیاست‌های هسته‌ای دولت در 4 سال گذشته این‌گونه قابل توجیه باشد که مثلاً دشمن را نمی‌شناختند ادامه این مسیر با اروپا در 4 سال بعد هیچ توجیهی ندارد. اروپا و آمریکا دو روی یک سکه هستند.
نیک‌نام
* دولتمردان ما دل‌خوش کرده‌اند که دنیا پشت برجام است درحالی که از برجام چیزی باقی نمانده است. تمام خواسته دولت ما از برجام برداشته شدن تحریم‌ها علیه ایران بود که بیشتر هم شده است.
4513---0913
* ایران قوی و موشکی می‌تواند گزینه نظامی را همیشه به زیر میز بیندازد اما ایرانی سست و شکننده بهترین طعمه برای استکبار جهانی خواهد بود این یک واقعیت است و تجربه تجاوزگری آمریکا و غرب در این منطقه در دو دهه اخیر نشان می‌دهد که ابتدا یک کشور را خلع سلاح کردند و بعد نوبت تجاوز مستقیم نظامی به آن کشور و غارت آن فرا رسید.
9715---021
* اظهارات گستاخانه آمریکایی‌ها درباره برجام ثابت کرد عقب‌نشینی در برابر عزت نه‌تنها امنیت نمی‌آورد بلکه دشمن را به پیشروی بیشتر ترغیب می‌کند خطاب به داخلی‌های غافل باید گفت دشمنان به کمتر از نابودی ما راضی نمی‌شوند. فرصت‌ها را نباید از دست داد.
6406---0912
* آقای رئیس‌جمهور! ما برجام همراه با تحریم نمی‌خواهیم. واقعا به این فکر کرده‌اید چند درصد مردم ایران با برجامی که جز ادامه و بلکه تشدید تحریم، ثمری برای ملت نداشته است، همراه خواهند بود؟
3859---0915
* خداوند در آیات 46، 47 و 48 سوره انفال برای مقابله با دشمن هفت دستورالعمل اجرایی را واجب کرده که از جمله آنها ثابت‌ قدم بودن در این راه و خدا را فراوان یاد کردن است. قابل توجه مسئولان کشور که این دستورات را سرلوحه برنامه‌های خود قرار بدهند و از اعتماد به دشمن بپرهیزند. مطمئن باشند ایستادگی و مقاومت نتیجه می‌دهد.
2161---0911
* احزاب سیاسی قدرت‌طلب زهر خود را با تشبیه حکم قرآنی و حیاتبخش حجاب اسلامی بانوان به دیوارکشی در پیاده‌رو ریختند و با ترساندن مردم از مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمن، کشور را در سیاه‌چالی به نام برجام انداختند.
9005---0913
* مسئولان صدا و سیما به واسطه وابستگی بودجه به دولت تحلیل مسائل و حوادث را بنا به طبع و سلیقه دولت و دولتی‌ها پیش می‌برند در حالی که باید در هر کاری فقط به خدا تکیه کرد.
4498---0910
* رسانه ملی شور و اشتیاق سال‌های گذشته در مورد راهپیمایی عظیم اربعین حسینی (ع) را ندارد. این مراسم باشکوه پیغامی جهانی دارد و رسانه ملی رسالت‌مند انعکاس آن در سرتاسر جهان است. این موج حسینی تا ظهور صاحب‌الزمان(عج) جریان خواهد داشت.
7002---025
* روزنامه‌های زنجیره‌ای و برخی مسئولان دولتی، بعضی تخلف‌ها و اشتباهات دولت دهم را چنان برجسته می‌کنند که گویا جنایت آفریده‌اند ولی از تخلفات عدیده دولت مدعی تدبیر به ویژه فریدون و مهدی جهانگیری در نجومی‌ها، اختلاس‌ها و... سخنی به میان نمی‌آورند. لازم است دستگاه قضایی بدون توجه به احزاب و گروه‌ها و... عدالت را درباره تمام افراد چه دولت قبل و چه دولت فعلی اجرا کند.
2846---0935
* لطفا مسئولان دولتی از ارائه آمارهای متناقض در مورد ایجاد اشتغال دست بردارند و یک آمار را اعلام کنند. بالاخره چند میلیون شغل ایجاد شده است؟!
اسدی
* دلارهای سعودی نتوانست امنیت ایران اسلامی را متشنج کند و تروریست‌ها قبل از انجام خرابکاری دستگیر شدند حال تعجب می‌کنم که چطور کالای قاچاق وارد کشور می‌شود و بدون هیچ مانعی در بازار عرضه می‌شود و به فروش می‌رسد. در برخورد با قاچاقچیان کالای قاچاق چه مانعی هست که تولیدکننده داخلی باید به جبران این کاستی با ورشکستگی و تعطیلی کار مواجه شود؟
5898---021
* نمایشگاه‌های نوشت‌افزار با نماد و فرهنگ ایرانی - اسلامی نباید مقطعی و در زمان خاص از سال برگزار شوند چرا که دانش‌آموزان در طول سال نیاز به لوازم‌التحریر پیدا می‌کنند.
6263---0938
*80 میلیون تومان وام مسکن گرفتم. اقساط هر ماه یک میلیون و 350 هزار تومان است و مجموع کل بازپرداخت وام یکصد و هشتاد میلیون تومان خواهد شد. یک کارگر با حقوق اندک چگونه توانایی پرداخت سود هنگفت وام بانکی را دارد؟! اگر نیت کمک به خانه‌دار کردن مردم است نباید وام‌هایی با بهره‌های چند صد برابری به متقاضیان پرداخت کنند.
5198---021
* یکی از بی‌عدالتی‌های فاحش عدم یکسان‌سازی حقوق بازنشستگان قدیمی و جدید است که کاملاً در شرایط مساوی از نظر تحصیلات، سابقه خدمت، مدیریت قرار داشته‌اند. مثلاً فردی که سال 80 بازنشسته شده یک میلیون و 700 هزار تومان می‌گیرد و حقوق فرد دیگری که 3-4 سال بعد بازنشسته شده 4 میلیون و 700 هزار تومان است. امید است یکی از اولویت‌های دولت جدید که تاکنون از سوی سازمان برنامه و بودجه و وزارت رفاه به آن عمل نشده حل این مشکل باشد.
موسوی- طاهری
* دانشگاه پیام نور برای ثبت‌نام از هر فرد 70 هزار تومان دریافت می‌کند و از دانشجویان که خودشان درس می‌خوانند و در امتحانات شرکت می‌نمایند هر ترم دو میلیون و نیم دریافت می‌کند. این همه درآمد میلیاردی، در کجا هزینه می‌شود؟! آیا سازمانی به این درآمدها نظارت دارد؟!
پدر یک لیسانسیه بیکار
* به آقای فتاح عرض می‌کنم بسیاری افراد تحت پوشش کمیته امداد نیستند و با همین یارانه‌ها زندگی خود را می‌چرخانند و صورت خود را سرخ نگه داشته‌اند. لطفاً درباره یارانه‌ها دقیق‌تر سخن بگویید. چون دولت به نجومی‌بگیران کاری ندارد ابتدای هر امری اول نان این قشر مستضعف را آجر می‌کند!
3119---0914
* انگار مسئولان فراموش کردند که طرح بخشودگی جریمه وام‌ها قرار بود از تیر 96 اجرائی شود! چرا عزم جدی برای اجرای آن وجود ندارد و چرا این بلاتکلیفی در سکوت رسانه‌ها همچنان ادامه دارد؟
4438---0918