kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۶۱۴۷
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰

آغاز هفته دوم لیگ والیبال و تقابل شهرداری تبریز و سایپا


هفته دوم لیگ برتر والیبال امروز چهارشنبه با شش دیدار پیگیری می‌شود و شهرداری تبریز که در هفته نخست پیکان تهران را شکست داده بود، به مصاف سایپا دیگر تیم خودروساز تهرانی
می‌رود.
هفته دوم دور مقدماتی سی و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران «جام شهید محسن حججی» امروز چهارشنبه با شش دیدار در شهرهای تهران، کاشان، ورامین، اردکان، ارومیه و گنبد پیگیری می‌شود.در نخستین مسابقه این هفته از لیگ برتر، تیم بانک سرمایه صدرنشین این رقابت‌ها در کاشان میهمان رعد پدافند خواهد بود. پدافند در هفته نخست و در ساری سه بر یک مغلوب میزبان خود شد و در هفته دوم در بازی خانگی به دنبال نخستین برد خود خواهد بود. البته حریف این تیم بانک سرمایه هست که علاوه بر صدرنشینی جدول این رقابت‌ها، قهرمانی دو دوره مسابقات باشگاه‌های آسیا را نیز در پرونده کاری خود دارد. سالن فدراسیون والیبال در هفته دوم لیگ برتر میزبان یک دیدار است و نارنجی‌پوشان سایپا میزبان شهرداری تبریز خواهند بود. شهرداری تبریز که در هفته نخست با شکست پیکان تهران شگفتی‌ساز شد در مصاف با سایپا دیگر تیم خودروساز تهرانی به دنبال تکمیل شگفتی‌های خود است و با تمام قدرت به میدان می‌رود. سایپا نیز در هفته نخست در آمل موفق به شکست کاله مازندران شد و با سه امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد و در بازی خانگی به دنبال دومین پیروزی خود است تا جایگاه خود را تثبیت بخشد. تیم پیکان تهران در هفته دوم لیگ برتر والیبال میهمان ورامینی‌هاست. دو تیم در هفته نخست شکست برابر حریفان را تجربه کردند و در این هفته به دنبال نخستین برد خود خواهند بود و همین موضوع جدال تفکرات پیمان اکبری و فرهاد نفرزاده را جذابتر می‌کند. برنامه کامل هفته دوم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:
*سایپا – شهرداری تبریز(ساعت 16) *رعد پدافند کاشان – بانک سرمایه(ساعت 15) *شهرداری ورامین – پیکان(17:30) * خاتم اردکان – سارویه ساری( ساعت 16) *شهرداری ارومیه – شمس(ساعت 16) *ایرانیان گنبد – کاله(ساعت 16).