kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۲۱۵۳
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۶

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* اکنون وقت آن است که دولت دوازدهم خزانه خالی، خرابی‌های 4 سال گذشته، بی‌رونقی مسکن، اشتغال، رکود، بیکاری و... را به گردن دولت قبل یعنی دولت یازدهم بیاندازند! این تنها روش برای ادامه مسیر گذشته است!
حسامی
* در دولت گذشته دولتمردان در توجیه ناتوانی خود خزانه خالی و دولت قبل از خود را مقصر می‌دانستند حال باید دید در این دولت مسئولان چه چیزی را بهانه قرار خواهند داد.
1713---0915
* رئیس‌جمهور گفت به جز خزانه خالی، صندوق‌ها هم خالی بود! عرض می‌کنم آیا صندوق‌های توسعه و ذخیره فرهنگیان خالی بودند یا اینکه نجومی‌بگیران آنها را خالی کردند؟! چگونه می‌شود از صندوق خالی، هشت هزار میلیارد تومان اختلاس کرد؟
عسگری
* تعجب می‌کنم که چطور هیچیک از نمایندگان مجلس در برابر سخنان خفیف کننده و تحقیرآمیز آقای زنگنه اعتراضی نکرد وقتی از بکارگیری نمایندگان بیکار داد سخن راند!
شربتی- مازندران
* رئیس‌جمهور از نقاط مثبت وزیر راه و شهرسازی به خرید هواپیما اشاره کرد البته نگفت که همه مردم قادر نیستند با آنها مسافرت نمایند و اکثر مسافران آنها دولتی‌ها و قشر مرفه جامعه‌اند نه کوخ‌نشینان که بار اصلی انقلاب را به دوش می‌کشند. درثانی آنها هواپیماهای دست دومی بودند که فقط اشتغال‌زایی برای پلیس بد را فراهم کردند نه جوانان بیکار کشورمان!
محمدحسن صارمی- دورود لرستان
* عبور بدون مانع که چه عرض کنم، عبور بدون تامل وزرا از پل مجلس این انتظار را در میان مردم قوت می‌بخشد که مجلس برای احقاق مطالبات مردم و وعده‌های دولت به مراتب وظیفه سنگین‌تری را قبول کرده است. زیرا به وزیرانی رأی اعتماد داد که وعده رونق در کسب و کار داده‌اند.
1465---021
* وزیر نفت اظهار می‌دارد 200 میلیارد دلار برای عملیاتی کردن پروژه‌های وزارت نیازمند است. عرض می‌کنم اگر اتکا به نیروهای داخلی، جلوگیری از ریخت و پاش‌ها و حقوق‌های نجومی صورت گیرد به راحتی می‌توان بر مشکلات فائق آمد نه اینکه چشم خود را به روی نیروهای داخلی ببندیم و به دست‌های قدرت‌های پوشالی دنیا چشم بدوزیم.
شکیبا
* آقای روحانی گفت به جز برجام، گزینه‌های دیگری هم داریم! یعنی قبول دارند برجام به جدول زده؟! ولی جای نگرانی دارد که قراردادهای درازمدت نفت و گاز مشابه قرارداد با توتال و کرسنت و... گزینه‌های دیگر آقای رئیس‌جمهور باشند!
8853---0912
* آقای ظریف! آقای روحانی از پایان ایران‌هراسی به عنوان گلابی‌های برجام سخن می‌گویند در حالی که شما از شیطان بزرگ به خاطر ایران‌هراسی، شکوه می‌کنید.  کدام را باور کنیم؟!
یک طلبه از قم
* آقای ظریف! چند روزه دنیا ارزش ارائه آمارهای خلاف واقع به مردم را ندارد. چطور سرمایه‌گذاری خارجی دولت یازدهم را، 11 میلیارد اعلام کردید در حالی که آمار واقعی تقریبا کمتر از یک سوم آن است!!
نیک‌طبع
* برنامه فتح سنگر به سنگر فتنه‌گران یکی از بخش‌های پروژه نفوذ است. امیدوارم دولت دوازدهم در مسیر انقلاب حرکت کند و از حضور اصحاب فتنه در بخش‌های تصمیم‌گیری و اجرایی جلوگیری کند.
1868---021
* آقای ظریف درست صد و هشتاد درجه برخلاف گفته‌های گذشته خود اظهار داشته بند بند برجام حاصل عدم اعتماد به آمریکا است. پس چه کسی بود که قول و قرارهای جان کری وزیر خارجه آمریکا را معتبر می‌دانست و مگر خودشان نبودند که در مجلس گفتند نباید به گفته‌های همتای آمریکایی خود اعتماد می‌کردند؟!
مظفری
* وزیر کشاورزی اعلام کرده از بالا بودن قیمت پیاز و سیب‌زمینی نباید نگران بود چرا که با صادرات آن می‌توان برای کشور درآمدزایی کرد. ولی به اطلاع ایشان برسانید اجازه بدهند دست شهروندانی که در طول ماه‌ها به گوشت نمی‌رسد از سیب‌زمینی قطع نشود.
8706---0915
* آش پخته شده توسط گردانندگان اصلی سیستم سیاسی آمریکا به حدی شور شده که صدای رئیس سابق سازمان جاسوسی این کشور درآمده و گفته ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا نژادپرست و غیرقابل تحمل است. امیدواریم و از خدا می‌خواهیم همه جنایتکاران دنیا به جان هم بیفتند.
8712---0912
* به ما همسران جانبازان ماهیانه 31 هزار تومان توسط بنیاد شهید پرداخت می‌شد که اخیرا آن را قطع کرده‌اند. بنویسید آیا دیواری کوتاه‌تر از ما همسران جانبازان پیدا نکردند چرا از مزایا و تسهیلات عجیب و غریب مسئولان و مدیران برای اموری مانند سفرهای خارجی کم نمی‌کنند!
4434---0912
* فقط در کشوری که  شکاف طبقاتی در آن در حال توسعه است آب معدنی خارجی وارد می‌شود و با قیمت 70 هزار تومان به فروش می‌رسد.
0210---0915
* آقای روحانی! شما که بیش از دو سال است با ضرس قاطع فقط از محاسن برجام دم زده و آن را از هرگونه خطا و نقصی مبرا می‌دانید، پس چرا از مناظره با منتقدین واهمه دارید؟ اگر حق با شماست با حضور در مناظره، برد این برجام را برای ما نیز ثابت کنید.
دکتر طوسی‌زاده
* در شورای حل اختلاف میدان کتابی تهران ساعت مشخصی برای حضور پرسنل وجود ندارد و موضوع نظافت ساختمان اصلا در شان مردم نیست. بارها به سازمان بازرسی کل کشور مراتب اعتراض‌مان را رسانده‌ایم اما دریغ از یک پاسخ کوتاه.
5955 ---- 0936
* آیا دولت نمی‌خواهد مشکل حقوق‌های دریافتی زیر صدهزار تومان کارکنان شورای حل اختلاف را حل کند؟!
2581 ---- 0938
* گناه من جوان 28 ساله چیست که با داشتن کارت پایان خدمت و گواهی‌نامه رانندگی به دلیل کوتاه بودن دست چپ باید بی‌کار باشم. در حال حاضر چشم امید مادر و دو خواهر یتیمم بعد از خدا به بنده است.
4366---0912