kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۳۹۳۱
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱

سند 2030 و دولت‌های پیش‌رو


سند 2030 که این روزها، پس از اعتراض و توبیخ علنی رهبر معظم انقلاب اسلامی، در افکار عمومی مطرح شده امر تازه‌ای نیست و سال‌ها پیش حداقل از دوران اصلاحات- به استناد صحبت‌های علنی اشرف بروجردی؛ معاون اجتماعی وزیر کشور دولت اصلاحات در گفت‌وگوی ویژه شبکه 2 سیما با مرتضی حیدری در سال‌های دولت اصلاحات- در حال پیگیری و اجرا بوده که در دوران هشت ساله دولت نهم و دهم و وزرای انقلابی و تغییر سیاست‌های شورای عالی انقلاب زنان در این دوران بسیار کمرنگ شد و در چهار سال اخیر با سرعتی چشمگیر توسط دولت و نهادهای به ظاهر مردم نهاد، وابسته به سازمان‌های بین‌المللی با بودجه دولتی در حال اجرایی شدن است.
بحث آموزش‌های جنسی به کودکان را این روزها می‌توان به وفور در کانال‌های تلگرامی جمعیت امام علی و... یافت.
در بحث زنان بدکاره که از دیدگاه اشرف بروجردی در سال‌های اصلاحات کارشان جزو مشاغل سخت و زیان‌آور!! محسوب می‌شود و بهزیستی (بخوانید بیت‌المال) باید حق آنان را مطابق کارگران مشاغل سخت و زیان‌آور بپردازد و بیمه‌های حمایتی باید از آنان به جهت محدودیت زمان کار و فرسودگی بالا حمایت ویژه کند.
طی این سالها و به خصوص در این
سه سال اخیر، دید حمایتی و البته در قالب حمایت از آنان بحث عقیم‌سازی ویژه، در دستور کار بسیاری از کانون‌های مردم نهاد از جمله همان جمعیت امام علی قرار گرفته است و با هرگونه محدودیت عقیم‌سازی مقابله می‌کنند.
این که برخی اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی از خبری که رهبری از خیانت دولتمردان و آگاهان به مردم دادند اظهار بی‌اطلاعی و شگفت‌زدگی می‌کنند حقیقتا جای تاسف و البته تعجب فراوان دارد.
اینجانب به عنوان فردی عامی سال‌هاست بی‌حیایی مسئولی در رده بالای نظام در ابراز حمایت از افراد فاسدالاخلاق و فاسدالاعمال در صدا و سیما و کتابچه‌های اهدایی شورای عالی زنان در زمان ریاست زهرا شجاعی و فعالیت فائزه هاشمی حاوی آموزش‌های جنسی به کودکان در روستاها و شهرها و البته این ماه‌ها سند 2030 را رصد می‌کنم، مانده‌ام مگر می‌شود مسئولی از این امور بی‌اطلاع باشد؟!
امروز باید جریانات اینچنینی و حامیان آنان که از بودجه مستقیم بیت‌المال برای براندازی فرهنگی- جمعیتی- سیاسی اقتصادی ارتزاق می‌شوند شناسایی و به افکار عمومی اطلاع رسانی شود.
باید امثال اشرف بروجردی به عنوان رئیس کمیته بانوان ستاد حسن روحانی در 1392 و 1396 آن گونه که هست معرفی و در صورت اثبات انحراف عقیدتی از جایگاه‌های مدیریتی برکنار و در صورت اثبات جرم، مجازات مناسب در مورد امثال ایشان اعمال شود تا دیگر روح پاک فرزندان ایران؛ کشوری با پاک‌ترین و مستعدترین نسل، به بهانه‌های واهی و با دستور دشمنان توسط دارندگان چنین تفکراتی، در مهدکودک، مدرسه و دانشگاه آلوده نگردد.
فاطمه طهرانی