kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۰۱۷۴
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۶

برگزاری اولین رژه سپاه آزادسازی جولان با شعار «اسرائیل را نابود می‌کنیم»

منابع نزدیک به جنبش نجبا با انتشار تصاویری اعلام کردند سپاه تازه تاسیس «آزادسازی جولان» اولین رژه خود را با شعار «اسرائیل را نابود می‌کنیم» برگزار کردند.


منابع نزدیک به نجبا اعلام کردند که مقاومت اسلامی نجبا جهت پایان دادن به سیاه‌نمایی‌های رسانه‌های معاند در شعاری بودن تشکیل «سپاه آزادسازی جولان»، تصاویری از رژه این سپاه را منتشر کرده است. رزمندگان این جنبش در حالی که شعار می‌دادند اسرائیل را نابود می‌کنیم در صفوف منظم و گسترده این مانور را برگزار کردند.
در این گزارش به زمان و مکان برگزاری این رژه اشاره نشده است. این در حالی است که وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی در سخنانی نگرانی عمیق خود از حضور نیروهای مقاومت حزب‌الله در سوریه و تشکیل سپاه آزاد سازی جولان، برای آزادی بلندی‌های جولان را به نمایش گذاشت. «اسرائیل کاتز» وزیر اطلاعات و عضو کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی در مصاحبه با روزنامه «جروزالم پست» گفت که تشکیل تیپ حزب‌الله در بلندی‌های جولان منجر به افزایش تهدید ایران در مرزهای شمالی می‌شود.
به گزارش فارس، وی این را هم اضافه کرد که «مدت‌هاست که می‌گویم اگر ایران در سوریه پایگاهی داشته باشد، این امر تهدیدی برای امنیت اسرائیل بوده و منبع دائمی ناامنی منطقه می‌شود.» سفیر این رژیم در سازمان ملل متحد نیز پیش از این از اینکه «حزب الله در حال استفاده از ادوات جنگی ایرانی هستند» به شدت ابراز نگرانی کرده بود. گفتنی است سید هاشم الموسوی سخنگوی رسمی جنبش اسلامی نجبا پیشتر با حضور در یک کنفرانس خبری در تهران از تشکیل «سپاه آزادسازی جولان» از سوی مقاومت خبر داده بود که بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های صهیونیستی داشت.