kayhan.ir

کد خبر: ۹۹۷۳۹
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۲

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* با آخرین دزدی اموال ایران توسط دولت فکستنی لوکزامبورگ و منع ورود ایرانی‌ها به آمریکا باید به کاسبان برجام بابت این همه افتخارات تبریک گفت! تهدید نظامی برطرف شد، تحریم‌ها همه فرو ریخت، عزت به پاسپورت ایرانی برگشت و ایران‌هراسی هم تمام شد!!
نیکنام
* جناب آقای روحانی! در پایان چهار سال ریاست‌ خود با تمام پستی و بلندی آن محبت کنید نگاهی به وضع کار و معیشت مردم انداخته و تبلیغات دوره آینده خود را طبق واقعیات بیان کنید. چون بنده از تبلیغات دوره قبلی شما چیز محقق شده‌ای نیافتم.
2242---0915
* تصویب حقوق‌های نجومی برای مدیران و مسئولان ثابت کرد اشتهای آنان سیری‌ناپذیر بوده و علاج این معضل افزایش حقوق نیست. این اقدام در شرایط رکود و بیکاری بزرگی که سراسراقتصاد کشور را فراگرفته نشانه غفلت بزرگی است که عواقب سوئی دارد.
8580---0912 و 7977---0912
* آقای رئیس‌جمهور که گفته‌اند زمان کار خانم‌ها در آشپزخانه سپری شده پاسخ بدهند در این چند سال چند شغل برای مرد یا زن ایجاد کرده‌اند که درباره کار خانم‌ها صحبت می‌کنند.
7345---0912
* تعیین حقوق نجومی برای مدیران در حکم ناسزا به مردمی است که اگر یارانه ماهیانه به آنان پرداخت نشود در اداره زندگی مشکل پیدا می‌کنند.
1648---0915
* یکی از نماینده‌های موافق حقوق‌های نجومی مدیران استدلال کرده اگر به مدیران حقوق بالا داده نشود اختلاس زیاد می‌شود این حرف شبیه آن است که بخشی از اموالتان را به دزدان بدهید تا دزدی نکنند!
8045---0912
* از چه طریق مردم می‌توانند بدانند که نماینده کدام شهرها به قانونی کردن حقوق 24 میلیونی مدیران رأی مثبت و یا منفی داده‌اند؟ این حق مردمی است که رأی داده‌اند.
البرزی- بوشهر
* مجلس با افتخار اعلام می‌کند که جلوی حقوق‌های نجومی را گرفته است. یعنی حقوق مدیران باید 14 برابر حقوق یک کارگر باشد؟ مگر قرار نبود 7 برابر حقوق کارگران باشد؟
2269---0912
* عقب‌نشینی دولتی‌ها از برخورد با حقوق‌های نجومی و حرام و عزم برخی مجلسی‌ها برای قانونی کردن آن، آن هم در شب سال نو که مردم مشکلات اساسی دارند و بسیاری از مردان شرمنده ندانم‌کاری و سوء مدیریت مدیران نالایق نزد خانواده خود هستند، نشان می‌دهد روش و منش این دولت و دنباله‌های مجلسی‌اش نه مشکلات مردم بلکه دیدن جیب و سفره خودشان است و همراهی هر فرد و گروهی با آنها، گرفتار شدن به مباشرت در ایجاد منجلاب بی‌عدالتی است. در چنین وضعیتی لازم است مردم خود دست به کار شده و سفره شب عید خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند و نفرت خود از این بی‌توجهی‌ها به صیانت از بیت‌المال را در صندوق‌های رای سرازیر کنند!
طالعی
* سازمان صدا و سیما هرچه بیشتر به آقای رئیس‌جمهور و دولت خوش‌خدمتی می‌کند بیشتر از سوی دولت مورد حمله قرار می‌گیرد. چرا؟
4052---0912
* با فشاری که دولت به رسانه ملی وارد کرد، اکنون تمام دستگاه‌های دولتی و صدا و سیما در اختیار دولت قرار گرفته تا به هر صورتی که هست ریاست جمهوری آقای روحانی در دوره بعد نیز ادامه یابد. اعتراض هم بکنیم باید فحش بشنویم.
2770---0912
* مدعیان اصلاح‌طلبی اکنون که از انتخابات سال آینده آشفته‌خاطر شده‌اند در روزنامه‌های خود آرایش جریان‌های سیاسی داخل کشور برای انتخابات را تعبیر به صف‌آرایی در مقابل آقای روحانی کرده‌اند! این جماعت وقتی دموکراسی را قبول ندارند چرا شعارش را می‌دهند؟
2359---0919
* باعث شگفتی است که رئیس مجلس هم مثل رئیس قوه مجریه لحن تندی پیدا کرده و به جای اینکه عصبانیت خود را در مقابل بیگانگان نشان بدهد علیه منتقدین حقوق‌های نجومی مدیران شمشیر می‌کشد!
8455---0912
* اینکه روز به روز همه چیز گرانتر می‌شود و دولت هم نه تنها کاری نمی‌کند بلکه خدمات دولتی را روز به روز افزایش می‌دهد تا از قافله عقب نماند شادی‌آور است و با بودن چنین دولتمردان شاد و بانشاطی روز به روز بر شادی‌های ما نیز افزوده می‌شود!
بازنشسته شاد در راه مانده!
* آلزایمر سیاسی را فردی دچار شده است که خروارها وعده به مردم می‌دهد تا بر مقام اجرایی کشور دست یابد و زمانی که کار از کار گذشت گرفتار بیماری آلزایمر سیاسی می‌شود. مشکلات مردم و وعده‌ها را که به برجام گره زده بودند، ولی این روزها آلزایمر را به دیگران نسبت می‌دهند و در عین حال خود را به آلزایمر زده‌اند که حتی برای عملکرد مخرب‌شان پاسخی به مردم ندهند!
2811---021
* مسئولان محیط زیست اگر به جای انداختن توپ به زمین دیگران درصدی روحیه مدیریت جهادی داشته باشند مشکل ریزگردها تا حد زیادی حل می‌شود. از الان نگران تابستان گرم خوزستان و بادهای 90 روزه در این منطقه هستیم که بر سر شهروندان چه خواهد آورد.
8438---0916
* رکود و واردات بیش از حد کالاهای خارجی تیر خلاص به تولید داخلی زده و زندگی بنده بعد از 45 سال کار تولید در حال پاشیده شدن است. چرا دولت به داد ما تولیدکنندگان نمی‌رسد و مرتب شعار می‌دهد؟
8068---0912
* دولت برای جبران خسارت باغ 4 هزار متری بنده در شهرستان بابل مبلغ 130 هزار تومان کمک بلاعوض کرده است، واقعاً گویا مردم را مسخره کرده‌اند!
0373---0911
* آقای نوبخت در مجلس گفتند که الآن حذف یارانه‌ها به صلاح نیست چون مردم در مضیقه هستند! آقای نوبخت ما دم خروس را باور کنیم یا...؟ شما که یارانه خیلی از یارانه‌بگیران دارای زیر دو میلیون درآمد ماهانه مثل مرا قطع کردید که خلاف مصوبه مجلس و قانون بود، و هر چه اعتراض کردیم موفق نشدیم. شما واقعاً به فکر معیشت مردم هستید یا در اندیشه رأی آنها!
نواصری
* بانک‌ها بخشودگی سود و جریمه بدهکاران زیر 100 میلیون تومانی خود را شامل کل وام نکرده فقط جریمه و سود اقساط پرداخت نشده را محاسبه و اعمال می‌کنند. متأسفانه هر راهی که برای گره‌گشایی از مشکلات مردم باز می‌شود بانک‌ها این راهها را دور می‌زنند و به قانون تن نمی‌دهند.
0577---0914