kayhan.ir

کد خبر: ۹۹۶۷۸
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸
سردار غیب‌پرور:

بسیجیان در مسائل معیشتی فریادرس مردم باشند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیجیان به عنوان اصلی‌ترین جریان انقلاب اسلامی از ارزش‌ها و آرمان‌های آن پاسداری نموده و با ترویج فرهنگ دفاع مقدس، این انقلاب را تداوم بخشند.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سردار غلامحسین غیب‌پرور در همایش شورای فرماندهی بسیج و سپاه استان آذربایجان شرقی به شرایط روز اشاره کرد و اظهار داشت: ما باید در این شرایط انقلابی عمل کنیم و بر مبنای اقتضائات روز، برخی سیاست‌های بسیج را تغییر دهیم. وی ادامه داد: بی‌شک فرمانده بسیج، ولایت بوده و بنده خدمت‌گزار بسیجیان هستم.جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج در همین خصوص به تعاریف جدید بسیج اشاره کرد و گفت: در تعریف جدید آحاد ملت عزیز کشورمان به نام «بسیج عمومی» نامگذاری شده‌اند و هر آنکس که دلسوز انقلاب است، بسیجی است ولو آنکه پرونده‌ای رسمی در بسیج نداشته باشد.سردار غیب پرور یارگیری را برای جذب حداکثری در انقلاب، مهم‌ترین رسالت بسیجیان دانست و افزود: رویکرد دیگر ما پرهیز از گزارش‌نویسی‌هایی است که با تفکر بسیجی هم خوانی نداشته و بنده مخالف گزارش‌نویسی‌های بیهوده هستم.
این مسئول بسیجی با اشاره به سومین رویکرد جدید بسیج، تاکید کرد: باید فرمان بسیج را به سمت و سوی مسایل اجتماعی سوق دهیم تا بیش از پیش به مردم خوب و عزیزمان خدمت کنیم و بسیجیان باید در مسایل معیشتی فریادرس مردم باشند. وی در همین خصوص بیان داشت: بسیجیان عزیز بایستی همزمان با سرکشی از خانواده معظم شهدا که اقدامی بسیار ارزشمند و شایسته است، به منازل عموم مردم مانند محرومین و آنانی که مشکل یا مریضی‌ای دارند، نیز بروند و ارتباطشان را با بدنه مردم افزایش دهند .